dinsdag 9 februari 2016

Friendly Flowers

Het vorige kaartje dat ik liet zien, was gemaakt met de stempelset Friendly Flowers van PTI. Ik wilde graag nog een kaartje maken met deze stempelset, maar dan met andere kleuren. Ik pakte mijn (homemade) kleurenkaart erbij en kwam uit op blauw/groene tinten. Bij de stempelset zit een rechte bloemstengel. Ik stempelde die bij deze kaart drie keer horizontaal aan de linkerkant van de kaart en drie keer rechts. Daarna de bloemen opgeplakt. Het lijkt nu net of de strepen doorlopen. 



8 opmerkingen:

  1. Mooie combinatie van kleuren en je hebt de stengels grappig gebruikt zo! Heel tof kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Mooie stempels en een hele gave kleurencombi! Ik hou hiervan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart hoor...gave kleuren!
    Ook de vorige is super gemaakt.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart hoor...gave kleuren!
    Ook de vorige is super gemaakt.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blauw is mijn lievelingskleur:) Je snapt denk ik wel dat ik hier maar naar blééf kijken; oh wat is dit beeldschoon. Slim om die bloemenstengel zo te stempelen; prachtig effect. En die bloemen...wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kleuren, zeg! Wat een gaaf idee om met de bloemstengel strepen te stempelen. Staat hartstikke goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw, mooie kaart! En ik vind creatieve ideeën zoals je had met de bloemenstengel heel leuk. Handig dat je steeds verder borduurt op een kaart en met deels dezelfde materialen zo weer een hele nieuwe kaart maakt.

    BeantwoordenVerwijderen