donderdag 21 april 2016

Flower Power

Bij Cards & Scrap loopt momenteel de challenge 'Flower Power'. Bij die term denk ik direct aan krachtige, kleurrijke bloemen. Bloemen die van je kaart af knallen. De rustige tintjes schoof ik dus aan de kant, om plaats te maken voor heldere, sprekende kleuren. Eerst sneed ik een enkele witte kaart op maat. Daarop maakte ik een aquagroene achtergrond waar ik het woord 'birthday' uit stanste. Ik plakte de enkele kaart op een dubbele basiskaart met foamtape. Ik stanste het woord 'birthday' nog eens uit een witte kaart en plakte die op de plek waar het aquagroene woord eruit gestanst was. 

Op een los stuk wit cardstock stempelde ik verschillende bloemen en blaadjes die ik uitknipte en daarna wat heen en weer schoof totdat het naar mijn zin was. En dit is het resultaat:


Eigenlijk heb ik geen speciaal materiaal voor het maken van de achtergrond. Ik had nog ergens een make-up sponsje liggen en dat werkte prima! ;)

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke frisse kaart is het geworden Rhodé. Mooi die kleurtjes bij elkaar en je bloemen zijn top.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hou hiervan! Vrolijk, fris, leuk, echt gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij weet wat flower power is! Vrolijk en kleurrijk, prachtig. Ook de manier waarop je de woordstans hebt gebruikt vind ik heel leuk. Mooie achtergrond, gaat dus heel goed met een make-up sponsje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijk, kleurrijk, super leuk kaartje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi vind ik hem! Lekker fleurig en de tekst zo vind ik geweldig. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaart is prachtig! Grote fan!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw!!
    Wat een gaaf geheel!!
    IK vind het een echte topper!!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen