dinsdag 12 juli 2016

Kaarten Inspiratie Challenge #18

Vorige week was ik wat 'inspiratieloos'. Een challenge kan je dan soms een eindje op weg helpen. Op zoek naar een leuke challenge kwam ik de kaarten inspiratie challenge tegen op het blog ScrapPlezier. Tot 22 juli loopt daar challenge #18. Het is de bedoeling dat je een kaart maakt en daarbij de kleuren uit het kleurenpalet gebruikt. Uit de inspiratiefoto mag je ook andere elementen als inspiratie nemen. Ik heb het bij de mooie, warme kleurencombinatie gehouden. 


Ik stempelde een vierkante kaart vol met de mooie Altenew bloemen in mooie, paarse kleuren. Daarna heb ik de blaadjes grijs gekleurd en vervolgens met groen er overheen. Ten slotte stempelde ik de tekst en maakte er een kader voor. Ik heb geen rechthoekige stansen. Daarom verknipte ik een vierkant kadertje. Een touwtje over de plek waar geknipt is en niemand die het ziet...!

7 opmerkingen:

  1. Je kaart is Super mooi.
    Ik hou van de kleuren die je gebruikte. Knappe bloemen.
    Wat er onder het touwtje zit, ziet niemand. Groetjes uit de Ardennen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart hoor met mooie bloemen van Altenew....ook mijn favoriet!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt mooi, die paarse bloemen! En slim opgelost door van een vierkantje een rechthoek te maken en dat te verdoezelen met een touwtje. Op je alfabet ben ik jaloers. Zo gaaf dat je daar je eigen teksten mee kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kleuren op deze kaart!! En het alfabet is geweldig, zo divers bruikbaar. Ik vind je kaartje een topper, en dat zonder inspiratie...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een perfect kaartje voor op een blog wat 'little rosa' heet natuurlijk. Superlief kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In èèn woord....TOP, prachtige kleur paars en die rozen WauW....Bedankt voor het meespelen namens het hele team van Scrapplezier!!

    BeantwoordenVerwijderen