donderdag 2 februari 2017

Addicted to CAS #103

Bij Addicted to CAS zag ik een leuke challenge. Het is de bedoeling dat je een CAS-kaartje maakt met als 'codewoord' WISH. Mijn schoonzusje was gisteren jarig, dus daar heb ik dit kaartje voor gemaakt:


Met mijn Ink Blending Tool liet ik een aantal kleuren in elkaar overlopen. Daarna stanste ik uit een kleinere kaart het woord 'birthday' uit met een PTI-stans. Met Versafine stempelde ik 'wishes' in zwart. Ik wilde er nog een gekleurd randje achter en koos voor oranje. Ik werk niet zo vaak met deze kleur, maar ik vond het het best matchen met de kleuren uit het woord. Toen ik alles opgeplakt had, plakte ik nog drie kleine glittersteentjes op. Ik denk dat die steentjes als zo'n 14 jaar oud zijn. Mijn zusje kocht ze ooit in Singapore. Eigenlijk zijn ze voor op je nagels. Maar voor een kaartje zijn ze ook heel bruikbaar!

11 opmerkingen:

  1. Wat supermooi gedaan!! Ik vind het resultaat echt zó leuk Rhodé! Mooie stans en grappig van die steentjes. Wie wat bewaart die heeft wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit een prachtige kaart! Had ik zo zelf willen maken ;-) De woordstans is gaaf (heb ik ook, yes!) en die nagelplaksteentjes maken 'm af. Toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je trouwens al gezien dat je gewonnen hebt bij Craftliners? Gefeliciteerd!

      Verwijderen
  3. Super mooie kaart! En je poezenkaart was ook prachtig. Proficiat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat strakke ontwerp en het mooie kleurverloop; ik vind dit geweldig. CAS op zijn mooist; vind je het erg als ik hem t.z.t eens lift? Ik heb 'em gelijk gepind:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi gedaan hoor prachtig dat vrolijke kleurverloop. Bedankt voor je deelname aan ATCAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Love your CAS design and how you used a rainbow of colors for the sentiment! I was intrigued when I clicked on your link, because I've never met anyone with your name before...'Rhode' is my maiden (birth) name :)
    Thanks so much for playing along with us this week at Addicted to CAS! I hope you'll play along with us again some time!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig kleurverloopje heb je gemaakt! En tegen het wit komt het helemaal mooi uit. De nagelsteentjes zijn er perfect bij, hebben die gelukkig niet voor niets 14 jaar in de kast gelegen!

    BeantwoordenVerwijderen