maandag 17 april 2017

New home

Het is even rustig op mijn blog. Mijn tijd wordt sinds kort opgeslokt door flesjes, pampers en nachtelijke voedingen. Tijdens de voedingen kan ik soms even op jullie blogs kijken, maar reageren lukt meestal niet. Dat komt wel weer. Ik heb nog een paar kaartjes 'in de wacht' staan. Daarom kan ik jullie vandaag toch iets laten zien. 

Op Pinterest kwam ik een leuk ideetje tegen voor 'new home' kaartjes. Ik combineerde spulletjes van MFT en PTI om een soortgelijk kaartje te maken. Ik was zo lekker bezig dat ik gelijk 3 kaartjes maakte. 




Dezekaartjes


12 opmerkingen:

  1. Flesjes, pampers en nachtelijke voedingen?? Heb ik iets gemist? :-) Je serie nieuwe woning kaarten is hartstikke leuk geworden! Mooi hoe je het "gras" hebt gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Drukke nachten aaaaaai, das niet echt tof. Maar 't gaat voorbij ;-) Geweldige serie verhuiskaartjes. De onderste is mijn favoriet. Sterkte vannacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dezelfde vraag als Daniëlle...iets over het hoofd gezien?? Als ze aan je nachten komen, dat is ernstig!! Hou vol, het gaat gelukkiig weer over. Je kaartjes zijn enig, hele toffe verhuiskaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je verhuiskaarten zijn erg tof, die ga ik onthouden. Heb de huisjesmal ook.
    & wat hebben we gemist? We worden nieuwsgierig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik denk dat ik je mag feliciteren? 😉 Ach, die flesjes en pampers worden ook ooit een beetje minder, zodat er wat meer tijd voor andere dingen overblijft. En in tussentijd zijn wij blij met jouw leuke series!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor de alle belangstellenden: jullie hebben niets over het hoofd gezien. Sinds kort hebben we een pleegbaby in huis. En ik weet uit de ervaring met mijn eigen kinderen dat ze allemaal een keer 's nachts gaan doorslapen. Het hoort gewoon even bij deze periode.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kindje gaat zich vast erg welkom voelen in jullie warme nest. Ik heb alvast veel bewondering dat jullie pleegouders willen zijn. En ik blijf er bij dat het nu eventjes doorbijten is 😉

      Verwijderen
  7. Hallo Rhodé,
    Wat een super serie kaartjes weer!! En wat goed dat jullie een pleegkindje opnemen in jullie gezin. Kost nu even veel tijd en energie (vooral die gebroken nachten). Ik hoop echt voor je dat het niet al te lang gaat duren.
    Veel geluk met z'n allen!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gave kaartjes, Rhodé! En wat mooi dat jullie een pleegbaby in huis hebben genomen. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ff terug komen kijken, en nu lees ik over jullie pleegbaby! Wat mooi dat jullie dit doen, dat kleintje boft met jullie!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaartjes! Je zou er bijna voor verhuizen... ;-)
    En een kleine baby in huis, veel werk, maar zo leuk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit leuke bericht heb ik ook al gemist. Tof al die huisjes.
    En chapeau een pleegbaby om voor te zorgen! Heel bijzonder lijkt me!

    BeantwoordenVerwijderen