zaterdag 17 juni 2017

#Use your stuff

Ik liet pas ook al kaartjes zien die ik gemaakt had met de bloemenstempels van MFT. Ik maakte toen een heleboel vierkantjes met de bloemen. Ik wilde ook iets doen met ronde vormen. Zo kwam ik op dit kaartje. Ik koos voor een tekst van PTI. Ik kocht die vorig jaar al, maar had deze nog niet gebruikt. En in het kader van 'use your stuff' haalde ik hem nu toch maar eens onder het stof vandaan. 


Toen ik de tekst opgeplakt had, kwam ik tot de ontdekking dat het stipje van de 'i' nu op een lastige plek terecht kwam. Maar het is toch gelukt om hem op te plakken.

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaart! Ik vind hem leuker dan de vierkante uitvoering. De kleurtjes zijn erg mooi bij elkaar en die zwarte tekst knalt er echt uit. Goed opgelost met het puntje op de i, dat zijn van die dingen waar je pas achterkomt als de kaart al bijna klaar is, heel herkenbaar.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk deze bloemen, je hebt ze een mooie frisse kleurencombinatie gegeven. Leuk met de cirkel in het midden. Ik leg alle onderdelen van mijn kaart altijd neer zoals ik het wil hebben, voordat ik alles vast plak. Niet dat ik dan nooit voor verrassingen kom te staan, maar daardoor weet ik meestal wel tegen welke dingen ik aan ga lopen. Maar zo te zien heb je dit prima opgelost, altijd handig zo een creatief brein. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi gemaakt, gaaf! De kleuren zijn lekker fris en de tekst steekt mooi af. Goed opgelost, het puntje op de i :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi mooi mooi. Deze bloemen zijn wel toppers hoor! Wauw! Erg mooi je schets ook, en de tekst van PTI heb ik ook, echt favoriet, super mooi lettertype.
    Je walvis uit je vorige post vind ik ook erg leuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat mooi Rhodé!! Het zwart in de bloemen geeft ze net wat extra pit en het zwevende stipje op de 'i' maakt de magie compleet ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super kaartje Rhodé!! Mooie kleuren en dat zwarte steekt er zo lekker bij af.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fleurig én mooi! Leuk effect door de cirkels in het midden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh wat een mooierd! Ik vind de bloemen zó mooi; en prachtig gestempeld! Ik heb deze stans ook; ook hier een favorietje:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die stans is prachtig, niet in de kast laten :-) En wat heb je de bloemen zo leuk gestempeld! Een top kaartje, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen