donderdag 16 november 2017

It's no secret SSS

Bij mijn verjaardag in augustus kreeg ik van een heleboel knutselspullen. Eén van de stempelset was de set 'It's no secret' van Simon Says Stamps. Ik had deze set bij Nicole gezien en vond hem gelijk leuk. Vooral omdat je bij deze set ook krasstickers kunt kopen. Geweldig! Ik ging er eens voor zitten om er een aantal kaarten mee te maken. Ik maakte drie varianten: 




Ik vind het zonde om er al één open te krassen, want die kan ik dan niet meer versturen. Mariken kreeg één van deze kaartjes bij haar verjaardag. Zij kan jullie vertellen wat er onder de krassticker staat... 


11 opmerkingen:

  1. Wat leuk! O, die krasstickers zijn zo tof! Benieuwd wat er op staat
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super leuke kaartjes, geweldig die kras stickers...

    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk, al die ballonnen!! Ik begrijp dat je de verrassing intact wilde laten, maar ben wel erg nieuwsgierig ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad zijn deze kaarten helemaal geweldig!! En...ik verklap niet wat eronder staat, dat is zonde voor als je er nog gaat versturen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Onwijs leuke kaartjes, zeg! Geweldige set en die krasstickers maken het extra leuk. Ik ga gauw bij Mariken informeren wat er te voorschijn is gekomen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja leuke set is dit hè!! Superleuk gedaan met die ballonnen, en de krasstickertjes maken het extra spannend. De mijne zijn helaas inmiddels op. Zal er weer eens wat gaan bestellen want als ik dit zie gaat het wel weer kriebelen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik nog een keer. Ik was nieuwsgierig wat Mariken zou antwoorden, maar ze houdt het geheim ☺
    Je herkende de papiertjes bij mij uit een summer collection van de Action. Toen ik ze maakte had ik niets herfstachtig en dit papier had wel iets. Ondertussen heb ik een supermooi herfstblokje besteld bij Doe@ding, daar laat ik zaterdag iets mee zien.
    Fijne avond en een goede nacht, hopelijk slapen alle kinderen goed en jij dan ook! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gaaf zijn je kaartjes...lekker vroljk ook! Leuk dat er een boodschap in verstopt zit...top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een gave serie. En wat leuk die krasstickertjes. Weer eens wat anders.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen