vrijdag 20 april 2018

Fijne verjaardag

Het kaartje dat ik vandaag laat zien is gebaseerd op een ideetje van Pinterest. Mijn kaartje lijkt er in de verste verte niet meer op, maar dat is juist ook zo leuk. Geïnspireerd worden, maar er je eigen draai aan geven. 


Ik heb het kaartje al een paar weken geleden gemaakt, maar nu kan ik hem mooi laten zien. Met het mooie weer komt het niet zo van knutselen. Dan is het wel makkelijk om nog wat berichtjes in concept te hebben staan. 

Geniet nog een paar dagen van het mooie weer!

5 opmerkingen:

  1. Erg leuk is deze! Soms heb je even een ideetje nodig om op gang te komen, en het is dan juist extra leuk om je het kaartje dan “eigen” te maken. Geniet van het mooie weer!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij gaat dat ook vaak zo. Dan begin ik iets na te maken maar gaanderweg maak ik dan toch iets heel anders. Juist leuk vind ik! Je kaartje is prachtig! Een echte Rhodé!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rhodé,
    Ik ben het helemaal met je eens. Vooral als het dan heel anders wordt is het gewoon extra leuk.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog ff bij jou kijken, naar dit prachtige kaartje! Heerlijk hè, inspiratie vinden en dan je eigen draai er aan geven...ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen