donderdag 6 september 2018

Zeg het met bloemen!

Afgelopen weekend heb ik mijn bloemenstempels er weer eens bij gepakt en ben ik aan de slag gegaan. Het was heel gezellig, want om mij heen had ik drie knutselende kinderen. Ik ben zelf opgegroeid met een moeder die veel creatief bezig was en ik hoop dat mijn kinderen er net zo van genieten als dat ik dat als kind deed. Het proces verliep niet vlekkeloos. Sommige kleuren inkt zorgden voor een minder mooie afdruk en tot twee keer toe viel mijn stempel uit mijn handen. Eén kaart was daardoor niet meer bruikbaar (voor de kids niet erg, want zij konden de gestempelde bloemen goed gebruiken). Bij de andere kon ik het mooi verstoppen onder het roze label.



Ik gebruikte voor beide kaarten een kleurenschema van PTI. Het kleurenschema dat ik gebruikte voor de eerste kaart vond ik minder mooi dan de tweede, maar nu de kaarten klaar zijn vind ik de eerste mooier. Zo gaat dat soms, he?!

Met de eerste kaart wil ik graag meedoen bij DCL #296 Alles mag!

7 opmerkingen:

  1. Prachtige stempels, mooie kaartjes! Ik vind de kleurencombi van de eerste het mooist.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw twee prachtige kaartjes! Goed opgelost, de vlekken zijn prima weggewerkt zo. Mooi! Ik kan niet kiezen, vind ze allebei mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik zou niet kunnen kiezen, allebei echt prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn prachtig Rhodé! Geen vlekje te zien. Het kleurenschema van de eerste vind ik zelf ook het mooiste of misschien komt het omdat ik die stempelset zo leuk vind, ik heb hem zelf ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartjes en inderdaad ook mooi gestempeld (van die vlekjes niets te zien)! Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers, Rhodé.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn beide heel gaaf! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beide kaartjes zijn heel erg leuk. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen