vrijdag 5 juli 2019

Swap met Daniëlle en meer...

Een tijdje geleden vroeg ik aan Daniëlle of ze zin had om samen te swappen. Ik vind het erg leuk om te zien hoe je met dezelfde spullen allebei iets anders maakt. En Daniëlle vond het ook een leuk idee! Een paar weken geleden stuurde ik het eerste pakketje naar Daniëlle. 




Allemaal papiertjes die ik associeer met mannenkaarten. Mannenkaarten vind ik niet zo eenvoudig. Daarom vind ik het leuk om juist hiermee te swappen. Heel benieuwd wat Daniëlle gaat maken!

De opdracht voor deze keer is: 'maak een kaart met het snorretje'. Dit is het bij mij geworden:



Het DP is vrij donker. Daarom koos ik ervoor om de tekst om een licht spreekwolkje te zetten. Ik kocht die spreekwolkjes (een setje van drie) een tijdje geleden en heb ze toch al heel wat gebruikt. Je kunt ze gebruiken bij bijvoorbeeld dieren om de indruk te wekken dat het diertje de wens uitspreekt. Maar ik vind het zo ook wel kunnen. 

Verder hebben jullie vast gemerkt dat het de laatste tijd wat rustiger was op mijn blog. Ik had ook niet altijd tijd om bij jullie een kijkje te nemen. Dit had allemaal te maken met het feit dat ik een nieuwe baan heb! Na 15 jaar op dezelfde school gewerkt te hebben, ga ik nu dichter bij huis werken. Ik kan straks op de fiets naar mijn werk. Het was erg druk met afronden van al mijn werk en alvast wat voorbereiden voor de nieuwe school. 
Inmiddels zijn mijn sleutels ingeleverd. Een heel gek idee, hoor! Je bent vertrouwd met je collega's, kinderen, gewoontes, enz. 

Vanaf nu wil ik het bloggen gewoon weer oppakken, want het is te leuk om het te laten schieten! Fijne dag!

12 opmerkingen:

  1. Een super leuk idee! En wat is jouw kaartje leuk geworden. Ik had eerst ook in mijn hoofd om een label te gebruiken.... Het is toch iets anders geworden ;-) Je spreekwolkje is inderdaad een mooie lichte toevoeging aan het kaartje. Ik vind 'm heel geslaagd! Spannend hoor, je nieuwe baan. Wel heerlijk dat je kunt gaan fietsen, dat kan Vincent sinds 1 juni ook en dat bevalt hem prima! Begrijp ik hieruit dat je vakantie is begonnen? Als je je sleutels al ingeleverd hebt? In ieder geval, fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezellig leuk idee! Het is een mooie kaart geworden. Ik ben benieuwd naar jullie volgende project. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Swappen is zo leuk! Wat een goed idee van jou om Daniëlle te vragen. Jouw eerste is een hartstikke toffe mannenkaart met snor.
    En wat spannend zeg, een andere school. Dat zal vast wel wennen zijn. Maar ook heerlijk dat je straks op de fiets naar je werk kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk dat jullie zijn gaan swappen! Ik doe het met Cornelie en dat is erg leuk om te doen. Ik weet zeker dat jullie net zoveel plezier er aan gaan beleven. Je eerste snorrenkaart is in ieder geval al erg leuk. Gaaf pakketje ook! Ben heel benieuwd wat Danielle ermee gedaan heeft. Succes met je nieuwe baan, maar nu eerst vakantie denk ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een tof idee, swappen is een echte aanrader! Enig kaartje, die snor is tof! Moet ik aan mijn Hans laten zien, vind ie vast leuk! Nieuwe baan, spannend! En veel voordelen, want op de fiets naar je werk lijkt me heerlijk! Fijn weekemd!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe mannenkaart. Gaaf pakketje ook, en swappen is altijd leuk.
    Van harte met je nieuwe baan. Klinkt fijn, op fietsafstand.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat tof dat jij en Danielle gaan swappen.. jullie maakte beide toffe kaartjes.
    Hoera vakantie en daarna een nieuwe job. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rhode, als eerste van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan! Fijn dat je nu een stuk dichterbij gaat werken. Ook voor je kinderen denk ik. En verandering van spijs doet eten, he? Maar ik kan me wel voorstellen dat het ene heel vreemd gevoel is om afscheid te nemen van de school waar je zoveel kinderen/ mensen kent.
    Je swap idee is erg leuk! Danielle heeft en mooi kaartje gemaakt, maar jij ook! Heel leuk met die tekstballon! Mooie papiertjes heb je uitgezocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Rhodé, via Danielle kwam ik op je blog. Wat leuk dat jullie samen gaan swappen. Gaaf pakketje en ook jouw kaart is super leuk geworden.
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Nu eerst genieten van je vakantie en dan alvast veel succes gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik zag het bij Danielle en kom ook even bij jou kijken, ook jouw kaart is tof! Veel plezier samen nog. En veel succes met je nieuwe baan, wel fijn zoveel dichterbij en hopelijk ben je snel ook zo vertrouwd met deze school. Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk he, swappen! Ik vind het ook zo leuk altijd om het pakketje te ontvangen en dan inderdaad allebei heel iets anders te maken met dezelfde spullen en opdracht :). Groetjes en veel swap-plezier!

    BeantwoordenVerwijderen