vrijdag 6 september 2019

Swap met Daniëlle, Zomer #3

Vandaag alweer de deze swap met Daniëlle. Weer een mannenkaart. Maar deze keer om een man sterkte te wensen. Ik had de opdracht zelf bedacht, maar wat was het lastig! 

Uiteindelijk kwam ik ergens een kaartje tegen dat mij inspireerde. Het was een kraft kaartje met wat dingen langs de zijkant gestempeld. Zodoende kwam ik op het idee om takjes met blaadjes te stansen in groen en vellum. Om het mooi over elkaar te laten vallen, legde ik de groene takjes in de basiskaart. De vellumtakjes legde ik eroverheen. Het is door het vellum wel lastig om het goed op de foto te krijgen. 



Het was mijn plan om de blaadjes aan de rechterkant te plaatsen, maar toen alles erop zat, ontdekte ik dat ik de kaart ondersteboven had gelegd... Nu zitten de blaadjes dus aan de linkerkant van de kaart. Maar dat gaat ook prima. Ik zocht een groen stukje DP en stempelde een tekstje op een kraft banner.

Inmiddels heb ik het pakketje van Daniëlle al binnen. Volgende maand laat ik het zien, maar ik kan wel zeggen dat het superleuk is! Echt een feestje om zo'n pakketje op de deurmat te vinden! 

Nu snel naar Daniëlle om te kijken wat zij gemaakt heeft voor deze swap!

10 opmerkingen:

  1. Heel mooie kaart, die vellumblaadjes zijn er heel mooi bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat mooi!
    Dit kaartje heeft gewoon niets meer nodig.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje, geheel anders dan die van Danielle. leuk zon onderlinge swap.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is je kaart mooi geworden!! Ik vond het ook een lastige, deze opdracht.... Maar jouw kaart vind ik echt super mooi geworden! Leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je had dus eigenlijk de blaadjes naar beneden willen laten wijzen? Het ziet er zo zeker zo mooi uit! Die van Danielle was totaal anders. Ook mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie, fijne en stijlvolle kaart !
    helemaal mijn ding.
    Fijn weekend, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart! Heerlijk als je iets vindt dat je inspireert en je op weg helpt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow deze is wel heeeel erg mooi!! Gaaf gedaan!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi stijlvol kaartje is dit! Best een moeilijke opdracht maar je hebt er iets prachtigs van weten te maken. Ik ga snel ook bij Danielle kijken!

    BeantwoordenVerwijderen