zaterdag 12 oktober 2019

Knutsels en kadootjes en Els Brigé

Bij Knutsels en Kadootjes loopt er een leuke challenge: maak een kaart in de kleuren roze, zwart en wit. Superleuk, want ik houd van die kleurencombi. Ik maakte een kaartje met de stempels van Els Brigé de stansjes van Simply Graphics. Els Brigé Design bestaat 4 jaar. Je kunt een feestelijke kaart insturen voor de EBD Wedstrijd. Met dit kaartje kan ik dus meedoen!



De 'hoera' stempel is lekker groot. Daardoor heb je verder niet veel nodig op je kaart. Ik zat lekker in de flow en heb nog meer gemaakt. Daar heb ik nog geen foto van kunnen maken, nu het zo vroeg donker is. 

Hier is de vakantie begonnen. Lekker hoor, een weekje vrij!

10 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt Rhode, De tekst, en het label erbij vind ik heel goed bedacht. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart is prachtig!! Heb je op het blog van Els Brigé gezien dat er een wedstrijd loopt? Daar kun je deze leukerd ook mooi laten zien! Geniet van je vakantie, lekker hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, super mooi en mooie kleurencombinatie
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart in de gevraagde kleuren voor K&K. De grote hoera is inderdaad prachtig net als de stansjes. Heerlijk dat je vakantie hebt. Wij moeten nog een weekje.. geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje in deze frisse kleuren! Geniet van je vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk, wat een mooi kaartje!
    Bedankt voor deelname aan de zwart/wit/roze challenge bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart, Rhodé! Ik hou wel van die kleuren. Dank je voor het deelnemen aan onze wedstrijd!!
    Groetjes,
    Els.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleurrijke kaart!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen