woensdag 15 juli 2020

Lift van Nicole

Yes! Het is lekker vakantie! De laatste schoolweken waren erg druk en ik kwam niet aan knutselen toe. Af en toe bekeek ik snel even mijn leeslijst, maar ik heb best wel wat gemist. Nu heb ik er weer tijd voor en ga ik weer lekker bij jullie langs op je blog! Gisterenavond kwam mijn tante gezellig knutselen en vond ik ook mijn inspiratie weer terug. We gaan dit jaar niet op vakantie, maar we vermaken ons lekker thuis en in de omgeving. Ondertussen maken we ons huis verkoopklaar. Met een gezin heb je toch best wat spullen, maar voor kijkers is het niet fijn als het huis te vol staat of met teveel persoonlijke dingen. Ik ben dus lekker aan het weggooien, uitdelen en verkopen;)

En nu naar mijn kaartje. In maart zag ik een kaartje van Nicole op haar blog. Ik vond de manier waarop zij in eenzelfde kleur op de achtergrond had gestempeld zo leuk. Ik heb het onthouden en maakte dit kaartje:



Alleen de achtergrond en de tekst waren wat 'saai', dus koos ik voor een strookje DP aan de onderkant. Zo werd het toch een leuk geheel. 


4 opmerkingen:

  1. Dat is zeker heel mooi! Dat heb je dan goed onthouden! En eigenlijk is dat fijn he, als je gaat verhuizen dat je dan opruimt en weggooit/weggeeft.
    Wij zijn in 15 jaar 7 keer verhuisd en je snapt dat ik na die 15 jaar geen overbodige spullen had. Alleen wonen we nu 21 jaar op hetzelfde adres. Kun je je er iets bij voorstellen??? Hahaha... ja echt. Wij zijn bezig met uitzoeken en opruimen en zo, maar wat een werk. En we gaan niet verhuizen en we hebben genoeg ruimte. Dus eigenlijk geen noodzaak.
    Succes met de voorbereidingen! EN vergeet af en toe niet lekker te freubelen, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een snoezig kaartje! Het is dan wel een lift maar je hebt er helemaal je eigen draai aan gegeven. Het Rhodé sausje is duidelijk te herkennen. Heel erg mooi weer!! En ja, wat kan een mens veel verzamelen hè?! Wij zijn toevallig gisteren naar de sloop geweest en vandaag gaan we de rest even naar Het Goed brengen. Ik denk dat ons huis een meter opveert na het verwijderen van al die spullen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje heb je gemaakt...lief van kleur!
    Mijn dochter en schoonzoon deden pas hetzelfde...het scheelt echt hoor dat weggooien en verlicht je huis! Scheelt ook straks bij de verhuizing!
    Succes gewenst en groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf en fris kaartje, Rhodé! Ja, ik herinner me nog wel goed hoe druk die laatste week altijd was op school, dus heel voorstelbaar dat je geen tijd had voor andere zaken.
    Dan nog het huis verkoop klaar maken. Dat weggooien/wegdoen herken ik, deed ik ook toen wij een nieuwe vloer en later een nieuwe keuken kregen en ik alles eens door mijn handen liet gaan wat in dozen naar boven moest. Ik probeer nu echt bewuster spullen aan te schaffen en de boel lekker opgeruimd te houden.

    BeantwoordenVerwijderen