zaterdag 26 september 2020

MFT Sketch Challenge #508

Vandaag was het hier echt herfst! Het waaide en regende flink. En omdat mijn huis helemaal aan kant was ivm de bezichtigingen van gisteren, plande ik een lekkere knutselmiddag. Dat was boffen! Op het laatst scheen er zelfs een zonnetje op mijn tafel. Heerlijk! 

Ik ging lekker aan de slag met de wekelijkse sketch van MFT

Ik koos voor herfsttinten. Het is gelijk een sneak preview van de swap met Daniëlle. Daarvan zien jullie vrijdag meer.

Het kaartje is voor een meisje dat plotseling problemen heeft met haar ogen, waardoor ze weinig meer ziet. Het is nog onbekend wat de oorzaak is. Even een kaartje om te laten weten dat we aan haar denken.

6 opmerkingen:

  1. Prachtig! Hopelijk weten ze snel wat het is.. Lief om haar een kaart te sturen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt! Eenvoudige sketch, hou ik van!
    En wat spannend voor dat meisje zeg! Als er maar geen nare dingen onder vandaan komen... en het te verhelpen is.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Problemen met de ogen, daar hebben we ook al ervaring mee gehad. Voorlopig is het bij Nomi stabiel , maar we zullen het altijd in het oog moet houden. Hihi. Woordspeling.
    Hopelijk vinden ze bij het meisjes de oorzaak en de juiste behandeling. Fijne zondag. X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje!! Maar de aanleiding is minder. Wat naar voor dat meisje dat ze zo weinig ziet. Hopelijk komen ze er snel achter wat het is en dat er een behandeling voor is.
    Kan je niet meedoen met de bosdiertjeschallenge van DCL??
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe kaart, Rhodé! Mooie strakke schets, ik hou er ook van. Ja, je kunt zeker meedoen met DCL, daar vragen we bosdiertjes.
    Wat naar voor dat meisje, hopelijk vinden ze de oorzaak en is er iets aan te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje heb je gemaakt voor dat meisje, wat zal dat schrikken zijn. Hopelijk vinden ze snel de oorzaak. Het is ook een prachtige schets die je gebruikt hebt en hele mooie kleuren. Marjan zegt het hierboven al, de bosdiertjes kunnen natuurlijk perfect in onze DCL challenge!

    BeantwoordenVerwijderen