woensdag 4 augustus 2021

MFT Camp Create #Day1 Spectaculair shakers

Zoals ik eerder aangaf, wilde ik graag meedoen met Camp Create bij MFT. 5 dagen achter elkaar verschijnt er een video met een voorbeeldkaart. Daarna maak je je eigen project. Het is fijn dat je niet direct diezelfde dag iets moet maken. Je kunt dus je eigen planning maken. Vandaag laat ik de kaart zien die ik maakte voor dag 1: 'spectacular shakers'. 

Ik koos voor een achtergrond met subtiele golfjes. Daaroverheen plaatste ik een ronde shaker. Als je goed kijkt, zie je dat er nog een diertje op de zeebodem zit. De zeebodem zie je nu niet zo heel goed, maar als je met de kaart schudt, zie je een zandkleurige zeebodem. Op het shakergedeelte nog twee zeedieren. De tekst stempelde ik rechtsonder op de kaart. Een golfje uit de set stempelde ik half onder de tekst. Ik ben al bezig met de kaart voor dag 2, maar ik moet even tijd zien te vinden om het af te ronden. 

4 opmerkingen:

  1. Wat een enig kaartje! Zo schattig die kleine diertjes in de zee..
    Ben benieuwd naar de volgende!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart, Rhodé, een shaker is sowieso leuk en met dit thema zeker ook! Mooie golfjes en erg leuk die diertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super mooie kaart!! Ik hou van die kleine details.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig strak shakerkaartje!!! Ook je achtergrondje is top en dat kleine golfje rechtsonderin.. het zijn die subtiele details die je kaartje nog mooier maken.

    BeantwoordenVerwijderen