donderdag 4 augustus 2022

Swap met Daniëlle #38

Vandaag zijn Daniëlle en ik er een keer op donderdag met onze Swap. Dat komt met de vakantie even beter uit.
Ik ben blij dat ik vooruit gewerkt heb, want met het mooie weer en de kinderen die vakantie hebben komt het niet van knutselen. Ik hoop stiekem op nog wat regenachtige dagen. Dan liggen die knutselspullen vast snel op tafel!

Maar goed, nu naar de swap. We werken nog steeds met ons 'kerstpakket'. De opdracht voor vandaag is: Christmas Scene: creëer een gezellig kersttafereeltje op je kaart

Ook deze keer koos ik weer voor een slimline. 

Ik ben lekker aan het kleuren geweest. Op de achtergrond maakte ik met een stencil uit een eerder pakket een sneeuwlucht. 

Lekker om weer een kerstkaartje klaar te hebben.  Ook volgende maand maken we weer een kerstkaart. Ik moet er nog aan beginnen, dus het is voor mij ook nog een verrassing wat het wordt!

5 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kerstkaart Rhodé!! En super met al z'n details. En ja hier in de vakantie ook weinig aan de knutsel. Wie weet komt het bij jou nog. Ik mag maandag weer aan de bak.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Rhodé,

    Wat een heerlijke scène is dit geworden. Zelf lukt me dat niet, in de zomer kerstkaarten maken. Ik moet het seizoen zelf om me heen hebben.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben gisteren, in alle hitte, heerlijk bezig geweest voor onze volgende opdracht. Die is vast klaar :-) Jouw kaartje, die ik al op Insta had bewonderd, is weer super mooi geworden! De afdrukjes die ik nog over heb, ga ik zeker ook nog gebruiken, tè leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Had deze al op IG gespot, maar kom hier ook nog even. Het bloggen kost mij moeite, terwijl ik het nog steeds erg leuk vindt. Iedere x neem ik me weer voor vaker bij iedereen langs te gaan. 😉
    Je kaartje is zó mooi. Prachtig gekleurd en zo'n super lief setje dit. Echt een heel mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie nu dat ik deze gemist heb. Wat een gezellig winters kerstkaartje!! Met die regenachtige knutseldagen is het niet helemaal goed gekomen.. misschien je knutselspullen toch maar naar de tuin verhuizen!

    BeantwoordenVerwijderen