vrijdag 7 oktober 2022

Swap met Daniëlle #40

Vandaag zijn we er alweer met onze 40e swap! Het blijft zo leuk om iedere maand weer iets te maken. 

Deze keer heeft Daniëlle het pakket samengesteld. Er zitten weer superleuke dingen in:

De opdracht voor vandaag is:
Maak (minimaal één) kaart volgens de sheetload of cards lay-out van mei 2022.

Ik had weleens eerder bij iemand dit idee gezien. Je neemt drie velletjes DP en maakt daarmee 3 kaarten. Ik ging enthousiast aan de slag en had al snel de basiskaart. 

Ik dacht daar gewoon een bloemetje en tekstje bij te doen, maar de bloem viel een beetje weg bij het papier. Daarom koos ik een andere kleur bloem. Die valt net wat meer op. 

Er liggen nog 3 van dit soort basiskaartrn te wachten. Die wil ik pas verder maken als ik gezien heb wat Daniëlle gemaakt heeft. Zo leuk om elkaar te inspireren!

Ik ga snel kijken wat Daniëlle gemaakt heeft! Kijk je mee?


2 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijke kaart is het en wat een onwijs leuk pakket is het! Daar krijg je meteen zin door om kaartjes te gaan maken! Ben benieuwd wat Danielle gemaakt heeft. En natuurlijk naar jouw volgende kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee, erg leuk pakket en heel gaaf en fris kaartje! De bloem in deze kleur valt zeker goed op, net als de mooie tekst! Veel plezier met het maken van de andere kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen