vrijdag 2 juni 2023

Swap met Daniëlle #48

Vandaag alweer de laatste swap met dit leuke pakket van Daniëlle:


De opdracht voor vandaag: een vierkante kaart. 

Nou, dat is geen moeilijke opdracht. En nu kon ik mooi die leuke stansen uit het pakket gebruiken.

Ik stempelde en kleurde voor deze kaart het vosje. Ik gebruikte voor het kleuren mijn Derwent potloden. Die werken zo fijn! De kleur van het vosje liet ik terugkomen in het papier erachter. Leuk tekstje erbij en klaar!

Nu snel kijken wat Daniëlle ervan heeft gemaakt!

3 opmerkingen:

  1. Schattig kaartje is het en je hebt zo mooi gekleurd! Het ruitje op de achtergrond vind ik ook altijd heel gezellig staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje, Rhodé, zo lief dat vosje + konijntje (mooi gekleurd!) en lief tekstje erbij. Mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen