donderdag 31 mei 2018

Perfect wreath day!

Vandaag post ik samen met een aantal anderen een kaart met de 'perfect wreath techniek'. In dit bericht heb ik daarover informatie met jullie gedeeld. Vandaag laat ik twee heel verschillende kaartjes zien. Je kunt met deze techniek namelijk heel veel kanten op!

Voor dit kaartje stempelde ik vogeltjes (uit een set van Lawn Fawn) in een cirkel. Ik kleurde ze in met regenboogkleuren. Het moeilijkste was het zoeken van een geschikt papiertje voor erachter. Groen? Nee, dat was het niet helemaal? Blauw? Nee, net wat anders dan het blauw van het vogeltje. Verschillende regenboogkleuren? Nee, ook niks. 
Uiteindelijk koos ik voor oranje. Een touwtje aan de kaart en klaar!


Voor de tweede keer stempelde ik met bloemen en takjes uit een set van Lawn Fawn. Ik was een nieuw soort papier aan het testen. Uiteindelijk is het papier niet door mijn 'keuring' gekomen. Het was echt te glad om te stempelen en te kleuren. Met deze stempels lukte het nog wel, maar bij bijvoorbeeld een dikkere tekst ging het heel erg vlekken. En kleuren lukte ook niet op dit papier. Nu dus weer op zoek naar wat anders. Dat gaat vast lukken! 


Vandaag laten Sarah, Daniëlle en Femminde ook een kaartje zien met deze techniek. Als ik jouw creatie gemist heb, geef mij dan even een seintje, dan voeg ik een linkje naar jouw blog toe.

9 opmerkingen:

  1. Ze zijn allebei heel mooi. Heel verschillend. De vogeltjes zijn vooral heel schattig en fleurig. En de witte bloemen stralen puurheid uit.
    Zoals je al weet vond ik het een hele leuke opdracht! Bedankt voor de stimulans ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd, jouw vogeltjeskaartje. Ook leuk om eens te proberen! Die met de bloemen is ook erg goed gelukt. Het is een leuke techniek, ik ga het zeker nog vaker doen! Bedankt voor de inspiratie Rhodé!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaarten. Ik kijk zeker nog eens naar je eerdere blogbericht. Lijkt me leuk om eens uit te proberen!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig zijn je kaartjes! Ik vind het een heel gaaf effect, en ga het zeker uitpoberen. Nu ff te druk, en te warm...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O ja Rhodé, de Hello van gisteren is ook eentje van Ali.Hij is super leuk. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een grappige kaartjes ! top
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super kaarten Rhodé!! En zo lekker verschillend. Was echt een super leuke uitdaging. Thanks.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke techniek. Ook je andere kaartjes zijn ook al zo tof geworden. Ik heb het filmpje ook even bekeken en ga het ook eens proberen. Je oproep heb ik niet gezien jammer genoeg, dus kon niet tegelijk met jullie plaatsen. Als ik ook een kaartje heb gemaakt zal ik naar jou linken. Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Onwijs leuk gedaan! Wil het ook een keer gaan proberen, maar had eerder helaas niet echt tijd. Als ik hem binnenkort gemaakt heb, laat ik het je wel weten :) Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen