maandag 19 februari 2024

Postage collage

Ik koop niet zo vaak zomaar nieuwe stempels of stansen, maar de Postage Collage van Waffle Flower vond ik zo leuk dat ik ze toch maar heb aangeschaft. Ik had nog verjaardagsgeld liggen, dus dat kon ik daar mooi aan besteden. 

Ik vind het zo leuk om met allerlei kleine stempelafdrukjes de vakjes te vullen! Ik heb al diverse kaarten met de stans gemaakt. De komende tijd zal ik ze op Insta laten zien. Hoe leuk ik bloggen ook vind, het lukt me niet zo vaak naast mijn andere bezigheden. 

Maar vandaag wel een blogbericht! Om aan het einde van het jaar niet in de kerstkaartenstress te komen, maakte ik een kaartje met leuke stempels die ook van Waffle Flower zijn. Ik heb ze nog niet zo vaak gebruikt, maar ze passen goed in de vakjes.

Ik koos voor een lekker vrolijke kleurencombi. De afbeeldingen kleurde ik met mijn Copics. Ik mis nog best wel wat kleuren, maar het is deze keer weer gelukt om alles te kleuren. Ik zou er eigenlijk eens voor moeten gaan zitten om te kijken welke kleuren ik nog nodig heb om mijn voorraad goed aan te vullen. Nu mis ik soms net nog een tintje lichter of donkerder. Maar goed, zo heb ik nog wat te wensen, hè?!

Mijn vakantie is inmiddels voorbij. Ik had lekker wat knutseltijd en ben ook nog bezig geweest met een ander project. Ik heb een oude kerkbank opgeknapt en nieuwe kussens gestoffeerd. Erg leuk om te doen! Binnenkort komt hij hier bij de eettafel te staan. We hebben dan extra plekken bij de tafel als de kinderen vrienden en vriendinnen mee naar huis nemen. Gezellig vind ik dat!

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk kaartje! Lieve kleurtjes zijn het. En wat een leuk project! Toen onze buren gingen verhuizen kregen wij hun kerkbank (die in onze kerk had gestaan. Zij hadden hem in de tuin, want hij was ruim 3 meter. We hebben hem geschuurd en gebeitst en staat al jaren in de tuin. Als we dan verjaardag hebben, zitten we er altijd op. Leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik zag hem op Insta, maar kom ook altijd op je blog kijken als ik iets zie in mijn leeslijst. ik vind het een onwijs gave kaart geworden met deze leuke stans en de schattige kleine afbeeldingen. Mooi gekleurd! Ja, goed kijken welke kleuren je nodig hebt, ik merk dat ik er eigenlijk niet zo goed naar gekeken heb en vaak dezelfde pak, dat zijn er dan ook al veel, maar toch gebruik ik lang niet alle markers.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dze is echt super geworden!! En die stans is ook zooo gaaf.
    En jij bent echt een kei in het vullen van de vakjes.
    En je andere project klinkt ook super. Laat je een foto zien als je klaar bent??
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen