vrijdag 4 oktober 2024

Swap met Daniëlle #64

Joehoe! Eindelijk is het zover en kan ik laten zien welke leuke spulletjes ik van @Daniëlle kreeg voor de nieuwe swap-serie. Daniëlle koos voor een leuke, winterse stempelset. Dat kwam perfect uit, want ik wilde nog zulk soort kaarten maken maar heb daar eigenlijk weinig stempels voor. Dit is het setje dat ik van Daniëlle kreeg:

En zonder dat ze het wist had Daniëlle ook iets van m'n verlangenlijstje gegeven: het mooie papierblokje!

Maar nu naar de opdracht. We gingen aan de slag met een sketch van MFT:

En bij mij resulteerde dat in deze kaart:

Ik heb eerst de sneeuwpopjes gekleurd en daarna bijpassend papier uitgekozen. Voor de sneeuw gebruikte ik glitterpapier uit een eerder swappakket. En als laatste plakte ik nog wat ijsbloemen uit het pakket op de kaart. 

Ik ben heel benieuwd of de kaart van Daniëlle op die van mij lijkt. En welke kleuren zou ze gebruikt hebben? Kijk je mee? <klik>

2 opmerkingen:

  1. leuk en gezellig kaartje heb je gemaakt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig die sneeuwpopjes en wat een mooie kleurtjes op je papierblokje! De ijskristalletjes maken het af! Heel gaaf kaartje, Rhodé!

    BeantwoordenVerwijderen