woensdag 1 maart 2017

Liftchallenge #114

Op het blog van de liftchallenge loopt op dit moment een uitdaging met een prachtig voorbeeld. Ik zag al allerlei uitwerkingen en dacht eerlijk gezegd dat dit mij niet ging lukken. Het is deze keer echt een uitdaging...!
Toch kwam ik afgelopen week ineens op een idee. Met de PTI-set 'Floral Sketches' stempelde ik roze bloemen. Bij het stempelen deed ik eerst inkt op mijn stempel en sprayde er daarna wat water op. Op het aquarelpapier dat ik voor deze kaart gebruikte, geeft dat een mooi effect. Ik stanste de tekst 'birthday' en kleurde deze van zwart naar lichtgrijs. Ik stempelde het woord 'happy' met zwart en toen was ik al klaar! Dat ging sneller dan ik had gedacht. Later bedacht ik dat de bloemen nog wel wat 'Wink of Stella' konden gebruiken. Helaas is dat niet op de foto te zien.


Gisteren heerlijk geknutseld met mijn tante. Binnenkort laat ik het resultaat hier op mijn blog zien!
 

8 opmerkingen:

  1. Prachtig, de combinatie van roze en grijs is erg mooi!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je de uitdaging ook aanging en wat is het je goed afgegaan! Ik vind je liftkaart heel mooi geworden, ook qua kleuren! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook al zo mooi! Geeft een gaaf effect dat 'natte' stempelen op aquarelpapier. En je hebt weer een leuke kleurencombinatie uitgekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je dacht dat het je niet ging lukken en het resultaat is PRACHTIG!!! Echt een geweldig mooie lift Rhodé! Mooi dat rose met grijs en ook mooi hoe je "birthday" gekleurd hebt. Echt leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed dat je de uitdaging toch bent aangegaan! Je kaart is prachtig geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met deze techniek ben ik van de week ook bezig geweest. Mooi idd! Misschien vond je het een uitdaging, maar die ging je dan goed af! Erg mooie lift. Dank je wel Rhodé!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige lift! Ik vind techniek die je voor het stempelen van de bloemen hebt gebruikt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen