vrijdag 10 maart 2017

MFT Baby Onesie #2

Het ging de laatste tijd hard met de babykaartjes. Daarom heb ik in de voorjaarsvakantie hard gewerkt aan een voorraadje. En inmiddels is dat voorraadje al weer bijna op!



Voor deze kaartjes heb ik gebruik gemaakt van het papierblokje 'Homespun Gingham' van MFT. Het bovenste kaartje is een kaartje van 11x11. Ik vond pas leuke envelopjes van 12x12. Direct 50 stuks meegenomen. Ik vind die kleine kaartjes zo lief!

Volgende week zal ik de jongensversie laten zien die ik maakte met dit rompertje.

7 opmerkingen:

  1. Ze zijn heel erg lief!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superlief deze babykaartjes! Wel toevallig dat we vandaag allebei een kaartje hebben vooreen meisjesbaby. Envelopjes van 12 x 12 cm, das leuk. Een vierkante envelop staat echt wel mooier bij een vierkant kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onwijs leuke kaartjes! Prachtige eenvoudige stijl! En wat handig 12x12 envelopjes! In april ga ik daar op de creabeurs ook naar zoeken! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 12 x 12 envelopjes.... super!! Daar ben ik ook al langer naar op zoek, maakt zo'n lief klein kaartje helemaal af. Ze bestaan dus :-) Het rompertje is en blijft leuk voor babykaartjes. Mooi is het ruitjespapier hè, daar krijg je nooit genoeg van. Leuke kaartjes Rhodé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dWat een schattige kaartjes; dat rompertje vind ik zo leuk! En mooi met die ruitjespapier! En wat slim om gelijk een voorraadje enveloppen te kopen:) Ik moet zeggen dat ik vaak gebruik maak van mijn envelope punch board. Dat maakt dat ik met allerlei verschillende maten kan werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superschattig en erg leuk!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen