maandag 17 juli 2017

MFT Sketch Challenge #341



Ik heb al een paar keer gemerkt dat de Sketch Challenge van MFT voor mij inspirerend werkt. Dus dit weekend ging ik aan de slag met de lopende challenge. Dit is de schets:

Sketch Challenge 341 #mftstamps

En daar was ook direct de eerste uitdaging. Ik heb geen stansen die precies in een boog lopen. Al zoekend tussen mijn stansen kwam ik op het idee om de MFT-stansen te gebruiken die 'golvend' lopen. En terwijl ik bezig was, vond ik dat er toch ook wel leuk uit zien. 

Het vierkante kader in het midden kreeg bij mij juist wel een schulprandje. Met de MFT-stansen 'Jungle Friends' (ik leende ze van Gerdine) stanste ik de dieren, het gras en de tak uit. Erg leuk om alles zo een plekje te geven. Voor het speelse effect liet ik de tak onderdoor het kader lopen. Bewust koos ik ervoor om geen tekst aan deze kaart toe te voegen. Zo is de kaart ook geschikt om bijvoorbeeld naar een erg ziek kindje te sturen. 

Ik zou zelf nooit op het idee voor deze kaart gekomen zijn. Maar met behulp van de schets vind ik het toch erg leuk geworden!


6 opmerkingen:

  1. Ik vind je kaart echt supergaaf geworden! Mooi gemaakt! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Rhodé! Mooi met de golfrand opgelost. Staat heel speels. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, toch ook wel leuk uitzien? Ik vind jouw golvende randje echt veel mooier dan het origineel!! Goed opgelost en een super leuk kaartje. Een tekst hoeft er niet op, zo is ie inderdaad multi inzetbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, vrije interpretatie van de schets. Dat is juist zo leuk. Die beesten zijn enig. Goed idee ook om de tak onder het kader door te laten lopen. Ik vind het een geweldig (kinder)kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat een super kaartje Rhodé!! Leuk dat een schets je zo aan de hand meeneemt om iets anders te maken dan normaal. 'k Ben weg van je olifantje!!
    Geniet lekker van je vakantie!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heey Rhodé,

    het is een prachtige kaart geworden. Mooie oplossing voor de halfronde vorm op de sketch.

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen