zondag 17 september 2017

Challenge Knutsels en Kadootjes

Omdat ik onlangs in de top 3 stond bij 'knutsels en kadootjes', mocht ik voor de nieuwe challenge een inspiratiekaart maken. De opdracht is: 'een geboortefelicitatiekaartje zonder blauw of roze'. 

Ik liet een tijdje geleden al zo'n kaart zien, maar nu moest ik natuurlijk weer iets nieuws verzinnen. Dat was lastiger dan ik dacht. Geel is niet echt mijn kleur, oranje in de hoofdrol zag ik ook niet voor me. Ik wierp eens een blik op mijn zelfgemaakte kleurenwaaier en zag toen verschillende tinten 'zeegroen'. Dat werd mijn uitgangspunt. Ik maakte een kaartje, maar ik was toch niet helemaal tevreden. 

Terwijl ik afgelopen weekend met mijn jongste dochter aan het knutselen was, kwam ik ineens op het idee om mijn nieuwe stans van MFT te gebruiken. En toen was het kaartje vrij snel gemaakt. 




Ik stanste uit de kaart de rondjes en de geschulpte rand. Daarachter legde ik een kaartje, waar ik de kledingstukken op stempelde. Aan de rechterzijde plakte ik een stukje gestippeld, groen DP. Op de voorzijde stempelde ik de tekst. Een touwtje om het kaartje maakte het wat mij betreft helemaal af.

10 opmerkingen:

  1. Super leuk met de rand en de cirkels zo! En een mooie kleur papier er bij. Top!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kaartje! De kleertjes staan heel mooi in de uitgestanste rondjes. Door alle ronde vormen krijgt de kaart een 'zachte' uitstraling en dat is perfect voor een babykaart. Kleuren zijn ook prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief, leuk inspiratie kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en lieve babykaart! Zachte kleuren, leuke stempeltjes, top!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om deze wolkenstans te gebruiken voor een babykaartje. Superlief!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rhodé weat super! Ik vind die kleertjes enig; door het gebruik van die cirkels springen ze er helemaal uit. mooi ontwerp en prachtige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje Rhodé!! Mooie kleurtjes en lekker CAS. Ik hou ervan.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf gedaan, mooi! Leuke challenge ook, ik ga een gaatje zoeken om mee te doen :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen