vrijdag 20 oktober 2017

Gefeliciteerd - Els Brigé

In mijn vorige blogpost liet ik al twee kaartjes zien met de stempels van Els Brigé. Ik maakte er nog meer kaartjes mee. Ook deze:


Het papier kocht ik een tijdje geleden al. Lekker vrolijke kleuren. Het bloemetje komt uit een set van MFT. Ik stempelde een heleboel verschillende bloemen en zocht bij daglicht de goede kleur stiften bij elkaar. 's Ochtends kleurde ik de verschillende bloemetjes. Onze jongste huisgenoot heeft er namelijk een handje van om de dag om 6 uur te starten. Zolang ik rustig op één plek blijf zitten, kan hij een uurtje zelf in de box spelen. En die tijd kan ik dan goed besteden door alvast wat te kleuren. 

10 opmerkingen:

  1. Heel slim om die tijd 's ochtends vroeg te besteden aan het kleuren van mooie bloemen! Levert een leuke, vrolijke kaart op. Mooi dat je het woordje proficiat in het rond hebt gestempeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig zo een vroeg vogeltje in huis! Zeker als hij het toe laat dat jij lekker even gaat kleuren. Nog even en hij kleurt gezellig mee. Je kaartje is schattig met deze vrolijke kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie strakke kaart! Die gefeliciteerd stempel blijft ook geweldig.

    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel tof en vrolijk kaartje! En och, die kleine telg van jullie, wat. Een vroeg vogeltje!! Je hebt je tijd goed benut!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk om je dag te beginnen met lekker te kleuren. En nog even lekker te relaxen. Gaaf kaartje is het geworden. Mooie kleurtjes
    Fijne zondag!!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Da's een goed voorbeeld van time-management. Ik vond je blauwe kaarten al prachtig maar deze in het rose vind ik ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo, ik ben tijdens een blogrnde p je blag terechtgekomen en heb heel wat leuke kaarten zien verschijnen en maar direct volger geworden. Misschien kunnen we elkaar inspireren met onze hobby.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi! Zo herkenbaar iets creatief doen in de vroege uurtjes ☺

    BeantwoordenVerwijderen