vrijdag 13 oktober 2017

Hoera - Els Brigé

Eén van de stempelsets die al langere tijd om mijn lijstje stond, was de stempelset van Els Brigé. Het is fijn dat de teksten Nederlands zijn. Zelf vind ik Engelse teksten geen probleem, maar een deel van mijn kaartenafnemers geeft de voorkeur aan Nederlandse teksten. Van mijn broer kreeg ik voor mijn verjaardag de set 't Is je verjaardag'. Deze week ging ik er mee aan de slag. En zo ontstond dit kaartje:



Ik maakte daarna nog een andere (bijna hetzelfde). Mijn oudste dochter gaf het advies om aan de onderkant nog iets toe te voegen. Zo'n advies kon ik natuurlijk niet weigeren ;)


Ik ben heel benieuwd waar jullie voorkeur naar uitgaat. Variant 1 of 2?

15 opmerkingen:

  1. Het zijn mooie stoere kaarten met dat dessinpapier. Goed advies van je dochter!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een leuke, stoere kaart werd het zo! en het stempelset, ga je zeker en vast wel vaker gebruiken nu je het hebt ! (ik spreek van ondervinding hahaha)
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten, als ik ze samen zie, zou ik ook kiezen voor met banner denk ik.
    Fijn weekend
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten, en als ik echt zou moeten kiezen...geen idee!! Ik vind ze allebei echt gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaarten allebei heel stoer! Mooi gemaakt. Ik denk dat mijn keuze gaat naar nummer 2 :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gave kaarten! De stempels van Els Brigé zijn leuk hè?! Mooie Nederlandse teksten zijn er niet zo veel. O jee kiezen, niks voor mij. Ik vind ze gewoon allebei mooi :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je dochter er oog voor heeft! Ik vind ze allebei leuk, heb echt geen voorkeur. Fijne herfstvakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oei lastig! Moet ik nu kiezen??
    Ze zijn allebei gaaf, als het dan echt moet word het nummer 2!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik herken het papier! Ik maakte er vorig weekend ook 3 stoere kaarten mee, die nog op mijn blog komen.
    Ik vind ze beiden mooi! Misscchien twee net een mini tikkeltje meer ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind ze beiden gaaf! Mooie kleuren :) De teskt in blauw vind ik echt tóp!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn nog eens goede verjaardagscadeautjes! Leuk deze kaart met de jeans-stof en wat goed dat je dochter meedenkt, ja dan moet je zo een goed advies natuurlijk wel opvolgen..

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een toppertjes, deze kaarten!! Je dochter heeft er kijk op, al vind ik die zonder banner ook echt leuk! Ik heb dan ook geen voorkeur, gewoon allebei top!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaarten Rhodé!!! En gaaf dat je dochter al met je meedenkt. Ik ben fan van de eerste.
    Fijne week!!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk zijn ze, beide!
    ... kiezen vind ik moeilijk

    BeantwoordenVerwijderen