maandag 5 maart 2018

Uitnodiging #1

In mijn vorige post schreef ik al dat mijn dochter de stempel met het aapje en de tijger uit had gekozen voor de uitnodigingen voor haar feestje. Eerst kleurde ik zes afbeeldingen. Toen wilde ik ze uit gaan knippen en realiseerde ik mij dat dat bij deze afbeelding niet zo eenvoudig is. Verschillende stukjes zijn niet goed te knippen. Daarom heb ik dat maar gesneden. 

Samen stansten we de cirkels uit en kozen we DP voor de achtergrond. Ik maakte op de achtergrond wat wolken en toen konden we alles op gaan plakken. De jarige in spé plakte overal dubbelzijdig tape op, dus dat schoot lekker op. Ten slotte kreeg het aapje nog de 1 en de 0 in zijn pootjes (ideetje van dochterlief!). 


Al met al was het een hele klus. Maar toch ook wel erg leuk om te doen. "Ik bof maar met zo'n moeder", zei ze toen we bezig waren. "Je snapt natuurlijk wel hoe ik dat later doe als ik moeder ben. Dan laat ik de uitnodigingen gewoon door oma maken..." Dat vind ik echt van die heerlijke momentjes!

6 opmerkingen:

  1. Hahaha, die dochter van jou snapt het helemaal! Daar zit je aan vast, oma ;-) Kan me voorstellen dat het veel werk was, maar het zijn wel prachtige uitnodigingen geworden. Die 1 en 0 staan ook geweldig. Is het feestje al geweest?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige uitnodigingen.
    heel tof! Ik moet er ook nog maken, maar deze zijn helemaal geslaagd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ha wat slim van die dochter van je, die regelt dat nu alvast! En gelijk heeft ze want wat een prachtige kaartjes zijn het geworden!! Wat zal dat uitsnijden een karwei zijn geweest maar ja, het resultaat is het dubbel en dwars waard. Superleuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldige uitnodigingen hebben jullie gemaakt! Vrolijk, kleurig, hartstikke tof! En ja, dat snijwerkje heb ik ook eens gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt geweldig hoe jullie dit hebben gedaan. Super geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I really likes your blog! You have shared the whole concept really well and very beautifully soulful read!Thanks for sharing.
    ดูหนังใหม่

    BeantwoordenVerwijderen