donderdag 24 januari 2019

Cats on Appltrees #2

Vorige week ben ik nog even verder aan de slag gegaan met de leuke stempeltjes van Cats on Appletrees. Ze zijn niet van mij, maar geleend van Gerdine. Ze lenen zich prima voor 'massaproductie' (hihi). Eerst stanste ik wat rondjes en rechthoeken en daarna ging ik wat stempelen. Elk kaartje weer net een beetje anders. Op een andere dag koos ik er DP bij en tussen de bedrijven door plakte ik het op een kaartje. Ik kom altijd kaartjes tekort, dus een voorraadje is weleens lekker.

Woensdag kochten een paar vriendinnen een stapel kaartjes en was ik direct weer een eind door mijn voorraad heen... Een goede reden om binnenkort weer aan de knutsel te gaan. Ik hoop dat dat gaat lukken. Ik voel me momenteel niet zo lekker. Ik hoop maar dat het daarbij blijft en ik geen griep krijg zoals dochterlief die nu lekker naast mij op de bank ligt.








5 opmerkingen:

  1. Ze zijn geweldig! Zo tof!
    Mijn sjaal ging heel vlot, zo ingenieus wat dat machine kan.
    Verzorg je. Januari en februari zijn voor mij ploeter maanden. Aftellen naar de lente!x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn zo leuk deze stempeltjes, en de kaartjes die je ermee maakte zijn super!! Hoop dat de griep niet door zet.. beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw wat een leuke serie heb je gemaakt! Allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal geweldig zijn je kaartjes! En...niet ziek worden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke serie! Niet ziek worden, hoor! Enne... beterschap voor je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen