vrijdag 4 januari 2019

MFT Sketch Challenge #418

Bij MFT is er weer een leuke sketch challenge. Daar kon ik in mijn vakantie dus mooi mee aan de slag. Dit is de sketch:



En dit is mijn uitwerking:



Omdat ik pas nog iets had gemaakt met het bootje, moest ik direct aan die stempelset denken. Ik wilde de lucht in dezelfde lijn als het water laten lopen. Daarom heb ik eerst wat memoblaadjes aan de zijkant geplakt, zodat de zijkant uiteindelijk wit zou blijven. Het was best een uitdaging omdat de wolkjes steeds loslieten. Maar het is gelukt!

Het einde van de vakantie is alweer in zicht. Het bevalt me wel om alles in een wat rustiger tempo te kunnen doen;) Maar ik weet dat als ik volgende week de kinderen weer in de klas kan verwelkomen, ik weer helemaal in mijn element ben. Dus dat zal wel goedkomen.

5 opmerkingen:

  1. O ja, dit vind ik weer zo’n mooie kaart! Maandag alweer beginnen, wat gaat zo’n vakantie hard hè?! Nog ff genieten van het weekend! En...volgens mij ben jij een hele lieve juf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja zo’n vakantie vliegt voorbij.... ik heb alweer een paar dagen gewerkt. Maar fijn dat je weer zin hebt om de kinderen te zien :-) Je kaartje voor de sketch challenge is erg leuk, mooi gedaan met die lucht zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rhodé,
    wat een leuke kaart. Mooi dat het zo in elkaar over loopt. Lekker dat je in de vakantie ook hebt kunnen knutselen. En volgende week weer veel plezier...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf kaartje met dat bootje erop! Je randen zijn mooi wit gebleven en je wolkjes goed gelukt ;-) Heerlijk hè, dat lagere tempo in de vakantie. De kop is er weer af en eenmaal op school went het weer heel snel. Fijne werkweek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you for the good and very helpful information. It is very interesting. I love all the things you share and see your beautiful creation. Thank you for sharing with everyone.
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen