maandag 1 april 2019

MFT sketch challenge #430

Ik kwam maar niet op een ideetje voor een verjaardagskaart voor de derde jarige in het gezin. Ik ben eerst maar eens tussen mijn stempels gaan snuffelen. Daar vond ik een leuke set voor onze 'konijnenfan'. En in combinatie met de sketch challenge van MFT, was ik uiteindelijk vrij snel klaar met deze kaart. 



Uiteraard ook voor deze dame een kraselement. Ik had voor de bruiloft van mijn zusje een pakket met vijf vellen gekocht. Ze zijn bedoeld voor de Silhouette, maar ik knip of stans er gewoon zelf mijn afbeeldingen uit. Dat gaat prima. 

10 opmerkingen:

  1. Heel leuk, je kaart! En zo mooi ingekleurd, ik vind het knap!!
    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk kaartje! Grappig dat je dan zomaar op een idee komt als je een stempelset ziet! En de sketch... en dat kraspapier is super.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook weer leuk! Ik heb dat setje ook! Waar kocht je die krasstickers dan? X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inspiratie krijgen door tussen je spullen te zoeken, dat is ideaal! En het resultaat is leuk zeg, ik herkende de sketch meteen. De krasstickers doen het goed, net een beetje extra!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. vergeet ik nog te zeggen, dat de achtergrond van mijn paaskaartje inderdaad een stans is!

      Verwijderen
  5. Wat een lief kaartje!! Daar is de jarige vast heel blij mee. Het krassen maakt het extra spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldige kaart voor de jarige konijnenliefhebster! Wat zal ze daar blij mee zijn! Gefeliciteerd met nummertje 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super schattig vind ik hem!
    Gefeliciteerd hoor!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuk kaartje voor de derde jarige! Staat onwijs mooi dat het tafereeltje aan de bovenkant zit met nog zo veel wit eronder. Het krasgedeelte... is dat de bruine ballon? En natuurlijk gefeliciteerd met jouw konijnenfan!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje Rhodé!! Je hebt vast dikke punten gescoord.
    En zo tof met al die krasgedeeltes in de kaartjes. En nog gefeliciteerd met alle 3.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen