woensdag 27 maart 2019

Kleurenkaartenteam: bordeauxrood en perzikoranje

Vandaag kleurt blogland bordeauxrood met perzikoranje. Pfoe, wat was het deze keer een lastige kleurencombi. Ik heb flink tussen mijn inktjes moeten zoeken naar de kleur 'perzikoranje'. Als ik dacht dat ik de juiste kleur gevonden had en ik er iets mee ging stempelen, viel de kleur toch weer anders uit. Maar toen bedacht ik me dat ik wel distress oxide inkt heb in die kleur! Ook dat viel iets donkerder uit dan de kleur op het doosje, maar volgens mij is het nog steeds '




Ik had al direct bedacht dat ik met de bloemenstempels van MFT aan de slag wilde, dus toen was het eigenlijk snel klaar. Ik ben heel erg benieuwd wat de andere deelnemers gemaakt hebben met deze kleuren!

25 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart! Ik vind er alles mooi aan! Helemaal geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja hoor, soms is het gewoon toch even zoeken, maar er zit vast altijd wel iets bij dat 'past' =)
    Mooi kaartje is het geworden zo
    fijn dat je er deze maand (weer) bij was, top !
    nog een fijne dag, grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooie stempelkaart met die prachtige bloemen in de kleuren van het KKT!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart, goed gelukt! Ik heb helaas niet mee kunnen doen dit keer. Volgende keer beter :). Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje met een lief boeketje, de kleuren zijn helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg mooi met die bloemen, Rhodé! Ik vind je perzikoranje helemaal goed hoor!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende elegante kkt kaart, ik had ook wat moeite met het vinden van de juiste kleur... bij jou is het prima gelukt, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje in deze twee kleuren van het KKT, super leuk kaartje gemaakt!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart.
    Ja dat mengen met kleuren had ik met mijn Copics ook.Ik vond het ook erg lastig om de juiste kleur te creëren.
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jouw bloemenkaart straalt rust uit, mooi is dat. Volgens mij heb je uiteindelijk precies de goede perzikoranje kleur gevonden. Grappig trouwens om te lezen dat jij zulke groene vingers hebt als het op cactussen aankomt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat grappig, ik was juist weg van deze kleuren! Jouw kaartje is supergaaf geworden, ik vind het een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your card is sooooo beautiful! I love it !!!
    Greetings Momo

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super mooi kaartje, ik vond het geen gemakkelijke kleurencombinatie, maar nu ik al die mooie kaarten zie, had ik waarschijnlijk geen inspiratie... kan gebeuren.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterend kaartje heb je gemaakt...zomooi deze bloemen in deze kleurencombinatie

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja lastig kleurtje hè dat perzik-oranje! Maar je hebt het voor elkaar! De oxide inkten vind ik altijd zo mooi stempelen en deze bloemen zijn prachtig! De zwarte blaadjes maken het af.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Rhodé,

    Tijd voor mijn blogrondje... Zelfs nog op woensdag!
    Wat een vrolijke lentekaart maakte je!


    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een mooi kaartje! Inderdaad is de perzik kleur een moeilijke! Maar het is toch goed gelukt! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja hier ook aan het prutsen geweest met kleurtjes inkt. Ik heb het met de waterbrush pen ingekleurd en sommige kleurtjes werden ineens anders dan op de verpakking te zien was.
    Mooi kaartje!!
    Tot de volgende x !!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  19. fris en vrolijk kaartje, mooi gedaan
    bedankt voor je reactie op mijn blog.
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is je kaart mooi geworden Rhodè! Ik vind het echt weer een toppertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een prachtig verjaarsboeket heb je gemaakt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen