maandag 18 maart 2019

Zonder tekst

Regelmatig krijg ik de vraag om kaartjes zonder tekst. Eerlijk gezegd vind ik dat niet altijd zo eenvoudig. Op Pinterest zag ik een vlindertje van DP met daarop een vlindertje van vellum. Ik zocht geschikte papiertjes en ging aan de slag. Ik heb alleen een vlinderstansje met allerlei details. Daarom trok ik dat stansje met potlood rondom over op het DP en knipte ik daar het vlindertje uit. Ik plakte het op een effen vierkantje. Vervolgens stanste ik een iets groter vierkant uit hetzelfde DP als de vlinder en plakte het geheel op een kaartje. 





Heel eenvoudig, maar volgens mij is het precies goed zo. Ik heb maar direct twee verschillende gemaakt. 

7 opmerkingen:

  1. mooie kaartjes, tof met de vellum vlinder op je DP-vlinder.
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaartjes! Het lentepapier past er perfect bij. Ze zijn zo inderdaad voor verschillende gelegenheden heel bruikbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, heel leuk! Elegant en lief! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn ze mooi zeg! Ik ben er weg van, recht in de roos!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Perfect zo! Vooral de onderste vind ik schitterend. Kaarten zonder tekst zijn ook altijd handig. Je kunt er nog alle kanten mee op.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi zo in z'n eenvoud. Echt tof!!
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen