maandag 25 maart 2019

Happy birthday to you

Het ging zowaar supervlot tijdens mijn knutselmomentje! Ik combineerde twee challenges van MFT (kleurenchallenge en sketchchallenge) voor een verjaardagskaart voor onze zoon. Die kan ik dus van mijn lijstje afstrepen;)




In plaats van de driehoeken op de schets, koos ik voor cirkels. De achtergrond van de cirkels kleurde ik met diverse kleuren inkt volgens de kleurenchallenge. De aapjes kleurde ik met Zigs. Ze zijn allebei een deel van een stempel van MFT (Jungle Gym). Ook de blaadjes zijn een onderdeel van die stempelset. De tekst 'birthday' is van PTI. Ik combineerde deze met tekstjes uit de stempelset Birthday Bears van MFT ('happy' en 'to you'). Omdat ik beloofd had om er een kraskaart van te maken, heb ik over de 6 een krassticker geplakt. Maar dat zien jullie niet, want daar heb ik geen foto van.







2 opmerkingen:

  1. Geweldig. Die krasstickers die moet ik nog altijd eens aanschaffen. Ik had al eens gekeken op Ali maar vond niet echt wat ik wou of in te grote hoeveelheid. Heb je een tip?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha fijn, vink! Kaartje klaar, en nog een erg leuke ook. Zeker met zo’n krassticker erover zodat de zes als verrassing tevoorschijn komt. Daar ga je mee scoren :-)

    BeantwoordenVerwijderen