zaterdag 23 maart 2019

Crazy for CAS #15

Bij Crazy for CAS vragen ze om een 'watercolor' kaartje. Terwijl ik bezig was met mijn kaartjes 'zonder tekst', bedacht ik dat ik de Painted Poppy van Altenew ook wel zo zou kunnen gebruiken. Ik koos voor geel en oranje. Kleuren die ik vaak in combinatie met roze kies, maar niet apart. Maar voor de variatie is het toch wel leuk. Na het afdrukken vond ik het wel heel clean op mijn kaart en koos ik ervoor om achter de cirkel nog een gele cirkel te plakken. 



Inmiddels heb ik een beetje kaartenstress. Help! Zoonlief heeft bedacht dat uitnodigingen voor zijn feestje, door mama gemaakt, veel leuker zijn dan uitnodigingen uit de winkel. En ik wilde eigenlijk ook zo graag voor de komende twee jarige kids een persoonlijke kaart maken als ze jarig zijn... Probleem is dat ik niet zoveel knutseltijd heb. Ik hoop maar dat ik genoeg inspiratie heb op de knutselmomentjes, zodat ik lekker door kan werken en alles toch op tijd af krijg. 

11 opmerkingen:

  1. helemaal mooi is dit kaartje geworden !
    martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoor! Ik heb die stempel ook en blijf hem mooi vinden!
    Sterkte met alle drukte en suc6 met de uitnodigingen voor je zoon...leuk en gaat snel want ze mogen allemaal hetzelfde zijn!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit cas-kaartje.
    & dat is inderdaad veel leuker, eigengemaakte uitnodigingen. Hopelijk gaat het je lukken, toch lief om te horen dat je zoontje dat graag wil. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf kaartje! En ik had dus hetzelfde als jij. Ook een rand eromheen gemaakt. Geeft net wat extra's vind ik.
    En die tijdnood heb ik ook wel eens, herkenbaar. Wel leuk dat je zoon graag zelfgemaakte kaartjes wil voor zijn feestje. Je gaat ze vast laten zien als het gelukt is. Ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje heb je gemaakt! Die gele cirkel maakt hem extra zonnig. En oei, kaartenstress dat klinkt niet goed. Tijd voor een snipperdagje??

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Komt vast goed. Eerst een idee bedenken , dat niet te moeilijk is en je zoon mee aan het werk zetten. Meedraaien aan de cuttlebug, dat werkt bij mij altijd!
    Succes. Dit kaartje is alvast heel geslaagd! X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi met die gele cirkel achter je bloem. Dat maakt het inderdaad af. Ik hoop dat de ideetjes komen zodat de stress voorbij is en je lekker aan de gang kunt. Want ik herken het, heb je eindelijk tijd, heb je geen idee... succes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw, wat een tof kaartje! Zo zonnig en vrolijk, super! En o jee, kaartenstress! Een simpel idee, het hoeft niet altijd veel werk te zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Simpel, maar prachtig! Mooi kaartje! Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Crazy for CAS...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi zeg! Prachtig in deze kleuren, zo heerlijk zomers. Hopelijk valt het inmiddels een beetje mee met de kaartenstress, hihi. En dankjewel voor het meedoen bij Crazy for CAS!

    BeantwoordenVerwijderen