woensdag 13 maart 2019

11 jaar

Deze week wordt onze oudste 11. Onlangs zei ze "ik heb nog nooit een kraskaart gehad". Dus ging ik voor haar aan de slag. Ik denk dat ze het rook, want ze kwam ineens bij mij staan. "Wilt u een kaart voor mijn verjaardag maken?". Ik heb gezegd dat ik het erg druk had en dat ik niet wist of dat op zo'n korte termijn zou lukken. Want ik wil dat het echt een verrassing voor haar is.




Ik koos voor het leuke meisje uit een stempelset van Avery Elle. Ik kleurde haar met mijn Zigs. Ik heb inmiddels uitgedokterd welk papier ik hiervoor goed kan gebruiken. Het kleuren vraagt nog wat oefening, maar het gaat steeds wat beter. De kleur van haar huid leek mooi, maar viel toch wat tegen. Net iets te roze naar mijn zin. 
De ballonnen wilde ik niet inkleuren met mijn Zigs omdat ik bang was dat ik zo'n groot stuk nog niet netjes voor elkaar krijg. Daarom heb ik de ballonnen twee keer gestempeld. Bij de ene versie heb ik eerst 1 ballon uitgeknipt. Het stukje papier wat ik overhield heb ik over de andere gestempelde ballonnen gelegd. In de opening kleurde ik de eerste ballon met mijn blendingtool. Daarna knipte ik de tweede ballon eruit en legde de 1e ballon weer terug. En zo kon ik de tweede ballon kleuren. Op de ballon stempelde ik de leeftijd: 11. 

De 11 moet nog even verborgen blijven voor de jarige. Daarvoor knipte ik een stukje krassticker tot een cirkel met de grootte van de ballon. Nu ziet de kaart er dus zo uit:



De jarige jet zal vast blij zijn met deze kraskaart. En ik heb zo'n vermoeden dat de andere twee kids die binnenkort jarig zijn bij hun verjaardag ook een kraskaart verwachten. Ik kan dus alvast gaan nadenken wat ik voor hen zou kunnen maken. 

9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met jullie elfje! Hier sinds afgelopen zondag ook een elfje in huis! Wat een prachtig lief kaartje heb je voor je dochter gemaakt. En wat een leuk idee een kraskaart, nog niet eerder gezien.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie en lieve kaart heb je geaamkt voor je jarige dochter! 11 jaar, dat is al heel wat! Fijne verjaardag voor haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lief kaartje heb je voor je dochter gemaakt!!
    En ohhh zo'n kraskaart zou ik zelfs nog steeds WEG van zijn....

    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtkaart voor je 'elfje' dat zal vast een enorme verassing zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beeldige kaart hoor...zal ze zeker prachtig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo wat leuk. Een kraskaartje voor haar. Gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig zeg, een eigen gemaakte kraskaart! Gaaf dat haar leeftijd achter/op de ballon verstopt zit. Nu al nieuwsgierig naar wat je voor de andere twee jarigen voor krasserigs gaat bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuk en lief kaartje, altijd leuk, zo'n verrassing op de kaart !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen