vrijdag 3 mei 2019

MFT Color Challenge #116

Bij MFT is er weer een leuke, nieuwe kleurenuitdaging:


Nu ik vakantie heb, heb ik er mooi even tijd voor genomen om aan deze challenge mee te doen. Ik besloot hiervoor mijn nieuwe set 'Party pinguins' te gebruiken. Om goed bij de kleuren van de challenge te blijven heb ik de pootjes en snavel van de pinguïns te stempelen in een kleur die overeenkomt met 'coral crush'.



Nu ik even wat meer knutseltijd heb, borrelen er allerlei ideetjes voor kaarten op. Ik denk dat ik ze maar snel op moet schrijven. Ik kom nu niet aan al die ideeën toe en dan kan ik bij een volgend knutselmoment direct aan de slag.


4 opmerkingen:

  1. Heel lief en feestelijk kaartje heb je gemaakt. Heb je volgende week ook nog vakantie ? Ik heb gemerkt dat het niet bij elke school hetzelfde is! Geniet er nog van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje!! Heel leuk gedaan! Fijn hè, wat meer knutseltijd. Zeker als de ideetjes dan ook nog spontaan komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig lief, tof en hip kaartje! Hartstikke leuke kleuren, ik hou hiervan! Goed idee, opschrijven, dat komt altijd van pas! Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen