maandag 6 mei 2019

MFT Sketch challenge #435

Regelmatig doe ik mee met de Sketch Challenge van MFT. Ik vind het hele fijne schetsen om mee te werken. Je kunt er eigenlijk alle kanten mee op.



Ook deze week wilde ik weer meedoen. Ik wilde eerst met bloemen uit een nieuwe set aan de slag, maar die waren zo groot dat je de tussenruimte niet meer zag. Toen zag ik in mijn bakje nog drie bloemetjes liggen die ik overhad na een het maken van een ander kaartje.



Het werd wat mij betreft wel heel clean als ik boven- en onderkant van de kaart wit zou laten. Daarom uiteindelijk voor de groen-met-witte-stippen onderkant gekozen. Een heel lichtgroen strookje met een tekstje van CraftEmotions maakte het af.

De vakantie is weer voorbij.  We hebben genoten van allerlei activiteiten die we als gezin ondernomen hebben. En verder hebben de kinderen heerlijk in en om het huis gespeeld. Het is bijna niet voor te stellen dat we al aan het laatste stukje van het schooljaar beginnen. Gelukkig hadden de kids allemaal weer zin om naar school te gaan. En voor mij was het vandaag ook weer als vanouds. Fijn om weer met de kinderen aan de slag te gaan. 

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje! Knappe uitwerking van de sketch. Altijd fijn werken met een sketch, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O PRACHTIG is dit! Eenvoud siert!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig kaartje! Leuk, het gestipte gras, en de drie bloemetjes! Fijn dat de kids graag naar school gaan, en jij ook! Werk ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die bloemetjes zijn super voor deze sketch! En dat gestipte papier is er perfect bij. Heel leuk gedaan! Gelukkig hadden jullie er allemaal weer zin in na de vakantie. Inderdaad, de tijd vliegt....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er leuk uit ! een mooi lentekaartje is het zo geworden
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi fris kaartje, helemaal mijn ding.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi!! Inderdaad een mooie schets om mee te werken en zo met dat gestipte gras en die bloemen komt hij prachtig tot zijn recht. Werk ze weer!

    BeantwoordenVerwijderen