zaterdag 15 juni 2019

Chance of happiness

Voor mijn nichtje maakte ik dit kaartje:



Ik had verschillende papiertjes met regenlaarzen en parapluutjes. Maar geen bijpassende stempelsets. Daarom leende ik van Gerdine de stempelset 'chance of rain' van Mama Elephant. Ik kleurde een meisje, een beertje en een paraplu. De basiskaart kleurde ik blauw met Distress Oxide (Broken China). Ik blijf het lastig vinden om er mee te werken. Het wordt snel 'vlekkerig'. Ik ga er vanuit dat ik het alleen maar kan leren door veel te oefenen, dus op deze kaart toch maar toegepast. De regendruppels stempelde ik met dezelfde kleur inkt. 

Het tekstje is heel toepasselijk voor mijn nicht. Ze kampt nog steeds met allerlei lichamelijke klachten. Er is een diagnose gesteld, maar het is toch niet helemaal duidelijk of dat het echt is. Ze is sterk beperkt en toch probeert ze te doen wat ze kan. Ze blijft positief in het leven staan. Heel knap van haar!


3 opmerkingen:

  1. Heel mooi en lief kaartje! Wat naar voor je nichtje, zeg! Knap als iemand dan toch de lichtpuntjes blijft zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief bemoedigend kaartje voor je nichtje! Het regenlaarsjes papier is perfect bij dit stempeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dat jij haar zo steunt.
    Lief kaartje.
    Misschien een tip voor de vlekken.
    Zorg dat je onder je papier iets glads hebt liggen. Gebruik je blendingtool en neem inkt erop. Je eerste afdruk zet je op het gladde en in cirkelvormige bewegingen van buiten naar binnen ga je over je kaart. Zo vaak als nodig om een volle kaart te krijgen. Hopelijk ben je er wat mee en oefening baart kunst. X

    BeantwoordenVerwijderen