maandag 27 april 2020

Color challenge#140 en Sketch challenge #486

Zaterdag ging ik lekker aan de slag met de Sketch Challenge van MFT. Toen ik hem opzocht, zag ik ook de Color Challenge. Het leek me leuk om die twee te combineren. 




Ik ben dicht bij de schets gebleven. Alle spullen die ik heb gebruikt zijn van MFT. Het DP, de stempels, de stansen en ook de inkt waarmee ik de achtergrond heel licht gekleurd heb.




Voor die achtergrond heb ik de make-up borsteltjes gebruikt waar ik al op een aantal blogs over had gelezen. Ik had ze nog niet, maar afgelopen zaterdag toch maar even gekocht. Er stond een hele rij mensen voor de winkel. Gelukkig schoot de rij snel op en kon ik vlot de winkel in. Ik moet zeggen dat ik elke keer weer blij ben als ik een winkel uit kan. Het geeft toch een soort spanning om steeds op te letten dat je 1,5 meter afstand houdt.
Ik ben direct met de borsteltjes aan de slag gegaan. Wat werkt het fijn! Nu we vandaag geen activiteiten hebben voor Koningsdag, ga ik maar eens lekker wat achtergrondjes maken, denk ik!

5 opmerkingen:

  1. Wow wat leuk weer Rhodé!! En past goed bij deze dag.
    Fijne koningsdag!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig kaartje Rhodé! Zo leuk deze koddige pinguins en de kleuren zijn ook super! Je kaartje van je post hiervoor had ik gemist, ook heel erg mooi. En wat leuk om te lezen dat jullie kamperen in de tuin, zo heb je toch een beetje dat bijzondere vakantiegevoel.. slim!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt een heel gaaf kaartje! En die borsteltjes heb ik ook op mijn verlanglijstje staan...schijnen perfect te werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig! Helemaal fan van je kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart ! Top !
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen