vrijdag 1 mei 2020

Swap met Daniëlle #11

Vandaag zijn Daniëlle en ik er weer met onze swap. Deze keer was de opdracht 'een bij op je kaart'. Dat was niet moeilijk, want het pakketje zit vol met bijtjes! Daniëlle was zelfs zo lief om er een paar extra te sturen, omdat ik er al snel doorheen was.



Ik was zo lekker bezig, dat ik gelijk twee kaarten maakte. 

Een felicitatiekaart:




En een kaartje voor mijn vader:





Hij kampt al jaren met gezondheidsproblemen en het stapelt zich steeds meer op. Deze tijd is voor hem extra spannend, omdat hij erg kwetsbaar is. Daarnaast is het wel erg stil om hem heen, nu nu we elkaar nauwelijks kunnen zien. Hij kon dus wel even een kaartje gebruiken als hart onder de riem.

Ik ga snel kijken wat Daniëlle gemaakt heeft! Nemen jullie ook een kijkje bij haar?


5 opmerkingen:

  1. Ik vind ze geweldig!! Echt een goede inspiratie voor volgende kaartjes! Het is een zorg hè, voor jouw vader en toch ook voor de mijne... hij heeft COPD en is inmiddels tachtig. Wat zal je vader blij zijn met zijn lieve kaartje van jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey rhodé,

    dat zijn 2 prachtige kaartjes geworden!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes heb je gemaakt Rhodé! Je vader is vast heel blij met dit opstekertje. Wel een zorg hoor lijkt me. Mijn vader is 84 maar nog heel fit en trekt zich nergens wat van aan, wat op zich ook best irritant is maar ja, hij is gelukkig wel gezond verder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaarten! Heel mooi met dat goud erbij. Spannende tijd voor je vader en ook wel een zorg voor jou. Gezondheid is zo belangrijk en in deze coronaire niet altijd even vanzelfsprekend. Zo’n kaartje doet dan vast goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enig kaartje, met dit bijtje! Ja herkenbaar, zorgen om een kwetsbare gezondheid. Dat geldt voor Hans, mijn man, ook.
    Zit nu lekker achter in de tuin in de zon, het is heerlijk nu. Echt genieten!! Fijne dag, geniet van de zon èn de vrijheid! 🌈

    BeantwoordenVerwijderen