woensdag 9 december 2020

Nieuwe buren

Vorige week kregen we nieuwe buren. Na een paar maanden verbouwen zijn ze eindelijk in hun nieuwe huis getrokken. Ik kan me voorstellen dat je daar heel erg naar uitziet na heel veel avonden en weekenden klussen. 

We brachten een kaartje en een bakje zelfgemaakte soep. 

Eigenlijk is het een heel eenvoudig kaartje. Door het houten sleuteltje vind ik het zelf wel erg leuk geworden. Ik heb nog een paar van die sleuteltjes. Daar kan ik vast weer een keer iets anders leuks mee maken. 

Nog twee weken en dan is het alweer vakantie. Ik zie er erg naar uit. Even geen druktes en hopelijk lekker wat knutseltijd!

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi Cas kaartje, ik ben fan.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje...top!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje! & wat super om bij je buren dan ook lekker zelf gemaakte soep te brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief warm welkom. Je kaart is prachtig met dat leuke sleuteltje eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn als je net verhuisd bent en je krijgt dan zo'n mooie kaart! Mooi strak en wat leuk is het sleuteltje inderdaad.
    Ja, die drukte in het onderwijs... ik weet er alles van, zeker in deze maand! Lekker vooruitzicht!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief van je. Het voelt heel welkom als je een kaart van je buurtjes krijgt. Het is een heel leuke kaart. En als ik het goed heb blijven jullie niet eens lang buren...

    BeantwoordenVerwijderen