vrijdag 4 december 2020

Swap met Daniëlle #18

Vandaag de laatste swap van 2020. De laatste opdracht die Daniëlle had verzonnen: maak een winterse kaart met de diertjes. Alhoewel ik ook erg houd van minder traditionele kleuren bij kerst, koos ik deze keer juist wel voor traditioneel rood en groen. Ik had nog ergens een leuk ruitje en dat werd het uitgangspunt voor de kaart. 

Toen het kaartje klaar was, bedacht ik dat er eigenlijk nog wel wat sneeuw in de lucht mocht. Heel gewaagd om dat nog toe te voegen. Eén foutje en de hele kaart kan in de prullenbak. En ik had geen nieuwe figuurtjes. Maar het ging gelukkig goed!

Het nieuwe pakketje voor Daniëlle is bijna op de post. Weer iets heel anders, dus we kunnen lekker aan de slag.

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke "finale kaart"! Ik vind ruitjes altijd meteen een gezellig sfeertje geven. De diertjes hebben gelukkig warme truien en een lekker drankje, dat kunnen ze wel gebruiken met al die sneeuw! Ik heb genoten van al je kaartjes met het pakketje en kijk al uit naar wat je bedacht hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Rhode. Met ruitjes papier geeft het zo'n kaart meteen iets gezelligs. Oh.. ik zie dat Danielle dat ook vindt, hihihi...
    Ik geniet van jullie swapposts en ben dus benieuwd naar wat jullie volgend jaar gaan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is trouwens nu 23.33 uur. De tijd staat niet goed bij jou... of zit je aan de andere kant van de wereld?

      Verwijderen
  3. Heel tof je kaartje. Cozy, sfeervol. Mooi gekleurd ook!! Nice;-)
    Ik moet je nog steeds terug tikken. Ben ik noet vergeten hoor. Soms duurt t even. Beetje drukke tijd voor mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Het ruitje past ook gewoon goed bij deze winterse truien, het heeft iets stoers. Leuk ook dat je de lucht rood hebt gemaakt en de sneeuw is de perfecte toevoeging!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaart, de kertsfiguurtjes zijn geweldig!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen