woensdag 10 november 2021

Dutch Card Lovers #351

Bij Dutch Card Lovers krijg je bij de huidige challenge de opdracht om een polaroidframe op je kaart te gebruiken. Volgens mij heb ik dat maar 1 keer eerder gedaan. Leuk om dat nu weer eens te doen.

Ik koos voor 2 frames en plaatste 2 leuke katten uit MFT-set 'Cool cat' in de frames. Ook de verjaardagsfeestje is uit deze set afkomstig. Uit de set 'I knead you' gebruikte ik het denkwolkje met tekst. 

Ik kreeg deze set van Daniëlle omdat ik elk jaar voor een vriendin een kaart met katten maak. Ik ga deze kaart voor die vriendin bewaren tot ze jarig is. Ze kijkt volgens mij nooit op mijn blog, dus dan is het voor haar nog een verrassing!

7 opmerkingen:

  1. Oh... schattig die poezen! Tekst ook zo leuk, dochter heeft net een kitten, dus weer herkenbaar 😉
    Fijn cadeautje van Danielle en erg leuk voor je vriendin om te krijgen tzt. Dankjewel voor het meedoen met DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Rhodé,

    dat is een heel lief kaartje geworden met die katten polaroids.

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje geworden voor de challenge! Nu moet je niet vergeten dat je het kaartje al klaar hebt, voor de verjaardag van je vriendin! Ik heb een kaartje half klaar voor de challenge, ben benieuwd of het me nog op tijd gaat lukken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk met die poezebeesten. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn ze schattig deze poezenfoto's Rhodé. En wat leuk om elke keer weer een kaart met katten te maken voor je vriendin. Het zal wel een hele uitdaging zijn om steeds weer iets te verzinnen maar deze is in ieder geval vast klaar! Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje, leuk gedaan!! En leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wow wel 2 poloroids op je kaartje!! Tof in dit roze zo.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen