vrijdag 3 december 2021

Swap met Daniëlle #30

Daar zijn Daniëlle en ik weer me onze swap. De laatste keer met dit kleurrijke pakket:

De opdracht voor vandaag is: 'een kaartje voor een jongen/man'. 

Laat ik dat nou een lastige categorie vinden. Goed idee van Daniëlle om daar dan mee aan de slag te gaan. Ik koos voor de kleuren blauw en groen en maakte twee kaarten.

Deze met de stempelafdrukjes:

En deze met kaarsjes:

Ik ben deze keer helemaal benieuwd wat Daniëlle gemaakt heeft. Hopelijk wat inspiratie voor meer mannenkaarten!

7 opmerkingen:

  1. Heey Rhodé,

    dat zijn hele leuke mannenkaartjes geworden!!!

    Groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn gave mannenkaarten geworden! Grappig dat de kaarsenkaart bij jullie allebei in het hoofd zat :)
    Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat grappig! Eerst denk ik: nou dat is echt heel wat anders dan Danielle en dan zie ik je tweede kaart en denk: het lijkt wel afgesproken, hihihi... ze zijn alle twee heel erg leuk. Zo'n tafereeltje als bij de eerste vind ik altijd zo leuk. Ben er zelf niet zo goed in, dus bij een ander vind ik het altijd superleuk om te zien...en de kaarsenkaart, tja, gewoon heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes met dit pakket, leuk dat jullie voor die kaarsjes kaart een beetje voor dezelfde kleurstelling gekozen hebben. Toch zijn ze echt anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaartjes Rhodé! Het eerste, zo'n leuk tafereeltje. Wat een kleurwerk, heel mooi gedaan! Het tweede kaartje is ook erg mooi, leuk gedaan met die geblende achtergrond. Heel geslaagd weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaartjes!! En zo verschillend. Dat is extra leuk. En ik vind bij mannenkaartjes als je eenmaal een mooi kleurenpalet hebt en je zit een beetje lekker in de flow dan gaat het vaak vanzelf (als je ook maar een goed idee hebt)
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beide kaartjes zijn super Rhodé! De achtergrondjes zijn mooi geworden en door de afbeeldingen twee heel verschillende kaartjes die ook beide heel goed voor een vrouw of meisje gebruikt kunnen worden. Gaaf gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen