vrijdag 2 februari 2024

Swap met Daniëlle #56

Vandaag zijn Daniëlle en ik er weer met onze maandelijkse swap. Het blijft erg leuk om te doen. 

De opdracht voor vandaag: Gebruik de woordstans.

Na alle kleur van de vorige kaart bij opdracht 1, koos ik nu voor zwart, kraft en wit. 


Aan de bovenzijde van het kraft stanste ik een randje zodat het van een notitieblok lijkt te komen. Ik kreeg deze vorig jaar bij een bestelling, maar had hem nog niet eerder gebruikt. 

Het zwarte randje waar het olifantje op staat is van glitterpapier. Het zwarte hartje komt uit het pakket.

Hier nog even de foto van het pakket:

Ik vermoed dat er bij Daniëlle meer kleur te vinden is. Kijk je mee?  >klik<

2 opmerkingen:

  1. Dat heb je goed geraden, bij mij een kleurrijk kaartje! Maar ik vind jouw versie zeker zo geslaagd, heel mooi gedaan! Dat geeft weer inspiratie voor die leuke stans. Ik heb nog een paar olifantjes over gelukkig 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat heb je helemaal goed! Ik kom net bij Danielle vandaan en daar is het een explosie van oranje. Heel vrolijk! Jouw kaart is ook erg leuk, wat ingetogener door de kleuren. Die olifantjes zijn erg schattig.

    BeantwoordenVerwijderen