woensdag 28 februari 2024

Stempel op reis

Er is weer een stempel op reis gegaan en vandaag laten we allemaal een creatie zien met deze stempelset.

Het is een hele leuke set van Neat & Tangled. De set bestaat uit allerlei kleine onderdelen die je op héél veel manieren kunt combineren. Ik verwacht dan ook dat er heel verschillende creaties zijn gemaakt. 

Ik kwam gelijk op het idee om de onderdeeltjes verspreid over de kaart te stempelen. Maar hoe ging ik dan kleur toevoegen? Ik bedacht dat ik daarvoor de cirkels wel kon gebruiken. Ik zocht wat kleurtjes inks bij elkaar en stempelde cirkels op de kaart. Vervolgens stempelde ik met zwart de diverse figuurtjes. 


De tekst kwam niet duidelijk naar voren als ik die direct op de kaart plaatste. Daarom koos ik voor een dubbele laag vellum. Zo werd de achtergrond zacht genoeg om de tekst duidelijk naar voren te laten komen. Het geheel heb ik gemat op zwart.

Wat mij betreft is deze kaart heel geschikt als mannenkaart. Ik blijf dat een lastige categorie vinden, dus ik ben blij dat ik er weer één aan de voorraad kon toevoegen.

En nu ben ik.razend benieuwd wat de anderen hebben gemaakt. Kijk je mee?

7 opmerkingen:

  1. Dat heb je leuk gedaan Rhodè! Inderdaad een leuke mannenkaart. Altijd zo leuk om alle verschillende kaartjes te zien, dit vind ik alvast een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf wat jij ervan gemaakt hebt, leuke manier om de stempels te gebruiken, mooie kleuren en heel slim die dubbele laag vellum met grote tekst. Bedankt voor de inspiratie.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om te zien wat iedereen er van gemaakt heeft. Wat een idee om de onderdelen los te gebruiken. Echt gaaf zo voor een mannenkaart.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was erg benieuwd....maar heel gaaf deze kaart !!!
    Ga snel bij de volgende kijken !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gaaf is deze kaart, heel mooi vind ik jouw versie! De kaartjes van jullie zag ik op Insta, leuk allemaal zo verschillend. N

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zeker geschikt voor een mannenkaart! Er zijn heel mooie kaarten met deze set gemaakt. Ik heb ze allemaal al bekeken. Wat kun je veel doen met een zo'n set!

    BeantwoordenVerwijderen