vrijdag 1 maart 2024

Swap met Daniëlle #57 (en de bank)

Vandaag is het weer swap-time! Vandaag moet er wel kleur te zien zijn, want de opdracht voor vandaag is: color your world!

Dit is het pakket:


Ik maakte een kleurrijke kaart en bedacht als tekst: 'you color my world'. Dat vroeg wat creativiteit, want ik had die laatste twee woorden niet in een set bij elkaar. Uit een set met diverse teksten maakte ik de tekst door letters steeds af te plakken, te beïnkten en daarna te stempelen. 

Het was even zoeken naar de juiste kleuren inkt bij het DP. Vervolgens moest ik de afbeeldingen nog in de goede kleur zien te kleuren. Ondanks mijn voorraad copics merk ik dat ik dan toch weer net niet de goede kleuren heb. Ik wil er nog eens goed voor gaan zitten om uit te zoeken welke kleuren ik graag nog hebben wil. Ik heb nog wat verjaardagsgeld, dus dat zou een mooie besteding zijn, toch?!

Ik ga snel kijken wat Daniëlle heeft gemaakt. Kijk je mee? 

Eerder had ik het over de oude kerkbank die ik aan het opknappen was, samen met mijn broer. Hij is af, dus laat ik even een fotootje zien. Omdat het eigenlijk een hele lange bank was, hebben we een deel gebruikt. Samen met mijn tante heb ik de kussens opnieuw gestoffeerd. Het was een hele klus, maar ik ben erg blij met het resultaat. Iets waar je zelf aan gewerkt hebt vind ik zoveel waardevoller dan iets wat je 'gewoon' in de winkel koopt. 

Ik had een foto voor jullie gemaakt, maar die draait een kwartslag bij het uploaden. Echt jammer. Ik plaats hem binnenkort op m'n Insta. En wellicht lukt het bij de volgende post wel.



3 opmerkingen:

  1. Echt super leuk en vrolijk!! Weer heel anders dan je vorige kaartje. En ik word nu nog nieuwsgieriger naar je mooie opgeknapte bank.
    Leuk om zo samen met je broer te doen.
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik was ook benieuwd! Ben nu weer even terug gekomen om een reactie achter te laten en te kijken of de foto erop stond. Ik hoor dat van wel meer mensen die kwartslag. Zo raar, heb ik echt nog nooit gehad.
    Je kaart is super vrolijk! Die kleuren doen het hem, he?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb hem gevonden op je Insta. Wat een gave bank. Daar ga je heel veel plezier van hebben.
    Fijne avond!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen