vrijdag 8 maart 2024

DCL #382 voor Cornelie

Ik ging dit weekend aan de slag met een verjaardagskaart voor Cornelie. Toevallig zag ik ook de challenge bij Dutch Card Lovers voorbijkomen. Cornelie en ik hebben elkaar nooit ontmoet, maar ze voelt wel echt als een crafty friend. 

Ik koos voor haar favoriete kleurtjes. De olifantjes vond ik wel heel passend. Cornelie kleurt haar afbeeldingen met verschillende materialen. Deze olifantjes hebben allemaal iets anders in hun pootjes. De tekst op de voorkant is van Lawn Fawn. 

De gestanste tekst aan de binnenkant is van MFT. Ik stempelde er nog een olifantje bij in het blauw dat ik ook op de voorkant gebruikt heb. 

In de kaart schreef ik dat ik hoopte dat ze een zonnige dag zou hebben. Nou, die heeft ze gekregen. Wat een heerlijke dag, hè?!

8 opmerkingen:

  1. Supergave kaart love it, ook de binnenkant is verrassend !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supercute en mooi kaartje voor Cornelie en in haar kleurtjes ook nog! Schattig die crafty olifantjes en ook nog een mooie binnenzijde! leuk dat je meedoet met DCL, Rhodé! Fijn weekend nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh helemaal leuk voor Cornelie! Zoh ook een kaart van haar kunnen zijn, dus die zal echt in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart voor Cornelie !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattige crafty card Rhodé. Leuk dat je meedoet met DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat een snoezige slimline! Ik weet zeker dat Cornelie hem superleuk vond! Dankjewel voor het meedoen met de Dutch Card Lovers!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje, zo leuk ook met de tekst en de afbeeldingen zijn zo schattig. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL! CreaTEAve groetjes, Yvonne 🌺☕️The Creative Teacup

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow wat een super kaartje voor Cornelie!!
    Fijne week verder!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen