vrijdag 5 april 2024

Swap met Daniëlle #58

Een nieuwe kwartaal, dus weer een nieuw swappakket. Daniëlle heeft weer een superleuk pakket samengesteld:


De opdracht voor vandaag: Hexagons.  Met dit pakket is dat een makkie. Toch viel mijn eerste poging niet zo goed uit. Ik had iets in m'n hoofd, maar het was niet naar mijn zin toen ik ermee bezig was. Snel over op plan B. Dat was meer naar mijn zin.

Met het stencil maakte ik wat honingraat op de achtergrond. In een kader met een stukje vellum plakte ik een lief bijtje uit het pakket. Uit zwart glitterpapier stanste ik de letters. Een zwart-wit randje aan de zijkanten en een zwart hartje bij het bijtje. Dan heeft het kaartje net wat meer pit, vind ik. 

Met deze opdracht ku  je alle kanten op. Ik ben dan ook heel benieuwd wat Daniëlle gemaakt heeft! Kijk je mee? >klik<

6 opmerkingen:

  1. Dat heb je heel leuk gedaan! Mooi met dat vellum achter het kader. En hexagons genoeg op je kaartje!! Leuk, die zwarte accenten. Breekt het geel een beetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke bijenkaart is het! En met dit pakket inderdaad niet lastig om met hexagons te werken. Grappig dat vellum. Er had nog wel schudmateriaal achter gekund, maar je wilde vast niet al je kruit verschieten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk is hij, zo heerlijk zonnig en schattig met dat bijtje! De stoere randjes en de zwarte tekst passen er mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gaaf zonnig kaartje!! Super mooi gemaakt. Wat een tof pakket weer. Ben benieuwd wat je er nog meer mee gaat doen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een supermooie kaart. Vellum blijft een mooi effect geven, net als het zwart/wit streepje. Tof gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen